ضرورت اطلاع رسانی عملکرد دولت در پروژه های عمرانی استان

به گزارش تا بینهایت، آنا مغانلو- اردبیل - خبرنگار:کننده اردبیل، نیر، نمین و سرعین از مدیران خواست خدمات دولت را اطلاع رسانی کنند. محمد فیضی گفت: مدیران به اعتبارات توزیع نشده و در اختیار وزارتخانه ها باید توجه کنند و به دنبال برش استانی مناسب باشند.

ضرورت اطلاع رسانی عملکرد دولت در پروژه های عمرانی استان

وی بر لزوم پیگیری و جذب اعتبارات بیشتر از اعتبارات توزیع نشده تاکید کرد و گفت: اقدامات مثبت اجرا شده ای چون افزایش چشمگیر بودجه راه آهن و امتداد آن به سمت پارس آباد، صاحب ردیف شدن فاضلاب شهرستان نمین، فعالیت های چشمگیر در حوزه راه اعم از جاده سرچم - اردبیل، نیر به سراب، نمین به آستارا اجرا شده و بهتر است مدیران کل این عملکرد و خدمات را به افکار عمومی اطلاع رسانی کنند.

فیضی با اشاره به این که اقدامات مثبت مجلس شورای اسلامی و دولت باید از سوی مدیران کل به مردم اطلاع رسانی شود اضافه کرد: به عنوان نمونه، مدیر کل ارتباطات و فناوری اقدامات مثبت اجرا شده از جانب وزارت ارتباطات در نسل های ارتباطات داده ای در استان را باید مناسب تبیین کند. وی خطاب به مدیر کل اداره کل ورزش و جوانان اظهار کرد: توسعه اماکن ورزشی از محل اعتبارات وزارت ورزش و جوانان و از محل مالیات ارزش اضافه کرده که از اقدامات مهم دولت و مجلس است، باید اطلاع رسانی شود.

فیضی با تشکر از عملکرد اداره کل راه و شهرسازی، به برجسته کردن اقدامات پیروز اخیر در زمینه افزایش اعتبارات مربوط به جاده های مواصلاتی اردبیل تقدیر کرد و ادامه داد: اقدامات دولت و مجلس در این زمینه باعث شد که اعتبارات چشمگیری در این زمینه برای استان جذب شود. این کننده مجلس با بیان این که باید در شرایط فعلی امیدافزایی در بین مردم با اطلاع رسانی کارهای اجرا شده صورت گیرد خطاب به رئیس دانشگاه علوم پزشکی عنوان نمود: پیروزیت های اخیر در حوزه درمان و بهداشت به ویژه دسترسی سریع مردم محروم به خدمات درمانی و ایجاد مراکز جامع سلامت متعدد در استان باید به مردم اطلاع رسانی شود.

فیضی همچنین از اقدامات اساسی دولت در حوزه میراث فرهنگی یاد کرد و بر افزایش مشارکت بخش خصوصی در این حوزه با مشارکت دولت تاکید کرد. وی اضافه کرد: عملکرد مناسب یا نامناسب دولت در استان ها در ادارات کل متبلور می شود و همه موظف به انتقاد از نقصان ها و کمبودها در استان اردبیل هستیم، ولی عملکرد مناسب دولت و مجلس در حوزه های مختلف نیز باید از سوی متولیان هر حوزه شفاف صریح و کامل اطلاع رسانی شود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 218

به "ضرورت اطلاع رسانی عملکرد دولت در پروژه های عمرانی استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت اطلاع رسانی عملکرد دولت در پروژه های عمرانی استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید