عزت اللهی : فعلا به جدایی از وایله فکر نمی کنم

به گزارش تا بینهایت، سعید عزت اللهی یکی از پیروز ترین لژیونرهای ایران در فصل جاری فوتبال اروپا بود. هر چند تیم وایله برای بقا در لیگ دانمارک می جنگد ولی سعید جزو برترین بازیکنان تیمش بوده است.

عزت اللهی : فعلا به جدایی از وایله فکر نمی کنم

به گزارش خبرنگاران به نقل از روزنامه خبرنگاران ، او در نیم فصل اول لیگ دانمارک برترین هافبک میانی شد و حالا هم جزو برترین بازیکنان لیگ به شمار میرود. عزت اللهی درباره آخرین شرایط خود و تیمش توضیحاتی داد.

پیشنهادهای ایران

تابستان قبل صحبت هایی شد که به لیگ برتر برگردم ولی من تصمیم گرفتم تا در اروپا بازی کنم. در چند سال گذشته پیشنهادهایی از ایران داشتم ولی چون شرایط را در اروپا مساعد دیدم، تصمیم گرفتم بمانم. بازی در اروپا واقعا با بازی در لیگ برتر ایران فرق دارد. مثلا گه گاه می شنوم که می گویند چرا سعید به دانمارک رفته و لیگ آنجا از ایران ضعیف تر است، در حالی که اینطور نیست.

لیگ خوب

لیگ دانمارک یکی از لیگ های بازیکن ساز به شمار میرود. خیلی از بازیکنان جوان در اینجا تحت نظر باشگاه های اروپایی هستند. هر سال از لیگ دانمارک بازیکنان جوان و خوبی به لیگ های مختلف می فرایند. تیم ها معمولا روی فوتبال پایه و جوان ها خوب سرمایه گذاری می نمایند و به همین علت یک لیگ سازنده به شمار میرود. کیفیت بازی ها هم خوب است و من آن حرف ها را اصلا قبول ندارم. لیگ دانمارک لیگ باکیفیتی است و رقابت در اینجا واقعا سخت است.

تحت قرارداد هستم

آینده؟ از الان که نمی توانم درباره اش حرف بزنم. من با باشگاه وایله قرارداد دارم و بازیکن این تیم هستم. فصل خوبی را تا اینجا کنار تیم سپری نموده ام و از این بابت خدا را شکر می کنم. در وایله واقعا راحت هستم. ارتباط خوبی بین بازیکنان، مدیران و اعضای کادر فنی وجود دارد. همه یک هدف مشترک داریم و آن پیروزیت تیم است. وایله برای من فرصت خوبی فراهم آورد تا بتوانم خودم را نشان دهم. باید از همه اعضای این باشگاه تشکر کنم. درباره آینده هم باید ببینیم چه پیش می آید. وقتی من تحت قرارداد باشگاه هستم یعنی نظر آنها برای آینده مهم است. قطعا هر بازیکنی دوست دارد به باشگاه های بزرگتری برود ولی همانطور که گفتم فعلا به این مساله فکر نمی کنم.

رقابت نزدیکی داریم

7 بازی دیگر تا سرانجام فصل برای ما به جای مانده است. بعد از آغاز خوبی که در لیگ داشتیم و حتی جزو مدعیان بودیم. اینجا تیم های قدرتمندتری نسبت به تیم ما هستند. در نهایت مرحله اول لیگ را در نیمه اول جدول تمام کردیم. الان در مرحله دوم هستیم و برای بقا. همراه با 6 تیم دیگر رقابت نزدیکی داریم. نتایج نسبتا خوبی گرفته ایم و اختلاف امتیازها واقعا کم است. ان شاا... بتوانیم در این مرحله هم پیروز باشیم. از نظر روحی در شرایط خوبی هستیم.

باید خودم را نشان دهم

سال جاری در بیشتر بازی های تیم 90 دقیقه بازی کردم و این به علت اعتماد مربی بود. باید از او تشکر کنم. تنها دو بازی را از دست دادم. یکی به علت مصدومیت و یکی هم به علت محرومیت. در بیشتر بازی ها به طور کامل بازی کردم و همیشه توقع از من زیاد بود. امیدوارم در 7 هفته به جای مانده هم بتوانم خودم را نشان دهم و برای تیم مفید باشم. در طول فصل دو بار هم برای تیم گل زدم. البته با توجه به پستی که دارم توقع گلزنی از من وجود ندارد ولی هر زمانی توپی گیرم بیاید بدم نمی آید گلش کنم.

مازیار فیروزی - گروه ورزش / روزنامه خبرنگاران

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 24 تیر 1400 بروزرسانی: 24 تیر 1400 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1696

به "عزت اللهی : فعلا به جدایی از وایله فکر نمی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عزت اللهی : فعلا به جدایی از وایله فکر نمی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید