عکس، صحنه ای که قهرمانی استقلال را به خطر انداخت ، اتفاقی که سرنوشت لیگ و آبی ها را عوض کرد!

به گزارش تا بینهایت، رقابت استقلال، پرسپولیس و سپاهان در صدر جدول بسیار داغ شده است اما شاید یک اتفاق می توانست آبی ها را مدعی اول قهرمانی کند.

عکس، صحنه ای که قهرمانی استقلال را به خطر انداخت ، اتفاقی که سرنوشت لیگ و آبی ها را عوض کرد!

به گزارش همشهی آنلاین با پیروزی این هفته استقلال مقابل آلومینیوم اراک و شکست سپاهان در تبریز رقابت در صدر جدول به اوج خود رسید و حالا سپاهان و استقلال با 52 امتیاز در رده های اول و دوم قرار دارند. دلیل صدرنشینی سپاهان بالاتر از استقلال این است که زردپوشان اصفهانی در مجموع دیدارهای رودررو 4 بر یک مقابل حریف خود به پیروزی رسیده اند و همین امر شانس آن ها را برای قهرمانی افزیش می دهد.

هم امتیاز شدن استقلال و سپاهان باعث شد همه یاد صحنه جنجالی تقابل دو تیم در اصفهان بیفتند. جایی که سیاوش یزدانی در آخرین دقیقه مرتکب خطای پنالتی شد و سپاهان با گلزنی رامین رضاییان به پیروزی رسید. در آن زمان با توجه فاصله زیاد دو تیم کمتر کسی به کورس قهرمانی فکر می کرد ولی اکنون شرایط تغییر کرده است. اگر یزدانی آن خطای پنالتی را انجام نمی داد اکنون استقلال با 53 امتیاز صدرنشین بود و سپاهان با 50 امتیاز در رده سوم قرار داشت.

یزدانی که حالا در تیم سپاهان حضور دارد با آن خطا تاثیر زیادی روی سرنوشت قهرمانی گذاشته و شاید همین صحنه منجر به از دست رفتن قهرمانی برای استقلال شود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 فروردین 1402 بروزرسانی: 21 فروردین 1402 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 2219

به "عکس، صحنه ای که قهرمانی استقلال را به خطر انداخت ، اتفاقی که سرنوشت لیگ و آبی ها را عوض کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس، صحنه ای که قهرمانی استقلال را به خطر انداخت ، اتفاقی که سرنوشت لیگ و آبی ها را عوض کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید