فرو ریختن سقف دبستان فجر روستای بلادیه دزفول

به گزارش تا بینهایت، سقف دبستان فجر روستای بلادیه واقع در بخش چغامیش شهرستان دزفول به دلیل فرسودگی فرو ریخت.

فرو ریختن سقف دبستان فجر روستای بلادیه دزفول

جهت دریافت اجرای روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، محمدعلی قبادی رییس شورای اسلامی روستای بلادیه دزفول امروز با اعلام این خبر گفت: سقف مدرسه هنگام بارندگی در شب و زمانی که دانش آموزان در مدرسه نبودند، ریزش کرد.

وی با اشاره به اینکه دبستان فجر از مدارس فرسوده منطقه است، اضافه کرد: احتمال تلفات دادن درصورت ریزش سقف در روز بسیار بالا بود که خوشبختانه شب این رخ داد و با وجود شرایط نامناسب این مدرسه و احتمال ریزش دیوارهای جانبی و سقف کلاس دیگر، همچنان دانش آموزان در حال تحصیل در این مدرسه هستند.

رییس شورای روستای بلادیه دزفول با تاکید بر لزوم بازسازی هرچه سریعتر این مدرسه ادامه داد: احتمال فرو ریختن سقف می رفت لذا پیش از این اتفاق وسایل داخل مدرسه از جمله میز و نیمکت ها تخلیه شدند. حدود 2 سال قبل موضوع فرسوده بودن مدرسه را به آموزش و پرورش اعلام کردیم ولی متاسفانه هنوز اقدامی برای تخریب و نوسازی این مدرسه صورت نگرفته است.

رییس شورای روستای بلادیه دزفول اظهارداشت: آموزش و پرورش یک کانکس نیز به ما تحویل داده ولی شرایط آن بسیار نامناسب است. همچنین حدود 94 دانش آموز ابتدایی دختر و پسر در دبستان فجر روستای بلادیه مشغول تحصیل هستند.

شهرستان دزفول از شهرستان های برتر کشور در زمینه فعالیت خیران مدرسه ساز است که انتظار می رود با مدیریت آموزش و پرورش و استفاده از ظرفیت خیران در اسرع وقت مدرسه فجر روستای بلادیه تخریب و بازسازی گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 641

به "فرو ریختن سقف دبستان فجر روستای بلادیه دزفول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرو ریختن سقف دبستان فجر روستای بلادیه دزفول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید