فرکی: بازی با شاهین شش امتیازی است، دوست نداشتم دو بازی اول را ببازیم

به گزارش تا بینهایت، سرمربی پیکان می گوید شرایط این تیم و شاهین یکسان است و همین موضوع موجب افزایش اهمیت این دیدار می گردد.

فرکی: بازی با شاهین شش امتیازی است، دوست نداشتم دو بازی اول را ببازیم

به گزارش خبرنگاران، حسین فرکی، سرمربی پیکان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل شاهین شهرداری بوشهر گفت: صعود شاهین به لیگ برتر اتفاق خوبی برای مردم این استان است و بهانه ای شد تا ما و اهالی فوتبال به این شهر سفر نمایند. آرزو می کنم نماینده خوب استان بوشهر در لیگ برتر حضور متمادی داشته باشد. امیدوارم فردا دیدار پیکان و شاهین که بر عهده عبدالله ویسی است، تماشاگر پسند باشد.

وی ادامه داد: عبدالله ویسی زحمات زیاید برای شاهین کشید و توانست به لیگ برتر صعود کند. خوشحالم که او در لیگ برتر کار مربیگری را ادامه می دهد. او از مربیان جوان و خوش نام است. ما و شاهین شرایط یکسانی داریم. هر دو تیم در دو بازی نخست شکست خوردند و در انتهای جدول هستند. امیدوارم به شرایط خوبی برسیم.

سرمربی پیکان تاکید نمود: ضمن احترام به حریف، به علت شرایط پیکان برای کسب پیروزی وارد زمین می گردد قطعا شاهین هم چنین هدفی را دنبال می نماید. هر دو تیم بازیکنان باتجربه و جوانی را در اختیار دارند. بازی دو تیم می تواند جذاب و دیدنی باشد چون هر دو تیم شناخت خوبی از هم دارند. به شخصه انتظار دارم بازیکنان همه توان خود را به کار گیرند. شاید شرایط هوای فردا بیش از شاهین ما را اذیت کند. قطعا این وضعیت به نفع ما نیست. کوشش مان این است که از بازی با شاهین که یک دیدار 6 امتیازی است، بهره لازم را ببریم و دست پر از زمین خارج شویم.

فرکی درباره جذب بازیکنان بوشهری و سابق تیم های این شهر اظهار کرد: ما دو تا از بهترین بازیکنان فصل گذشته پارس جنوبی را جذب کردیم. تیم ما زمان بیشتری برای رسیدن به هماهنگی احتیاج دارد. متاسفانه در بازی دوم عملکرد خوبی نسبت به بازی نخست داشتیم و نتیجه پرگلی در بازی با نساجی به دست آمد اما در کسب نتیجه ناکام بودیم. ما باید کماکان تمرین کنیم و به هماهنگی برسیم. دوست نداشتیم در دو هفته نخست دو شکست را تجربه کنیم.

به گزارش خبرنگاران، پیکان از هفته سوم لیگ برتر در بوشهر مهمان شاهین است و برای کسب نخستین امتیاز مقابل این تیم به میدان می رود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 367

به "فرکی: بازی با شاهین شش امتیازی است، دوست نداشتم دو بازی اول را ببازیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرکی: بازی با شاهین شش امتیازی است، دوست نداشتم دو بازی اول را ببازیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید