قطبی: هواداران بوریرام نگران نباشند، باخت تیمم را توجیه نمی کنم

به گزارش تا بینهایت، سرمربی تیم بوریرام پس از شکست خانگی روز گذشته در هفته شانزدهم لیگ برتر تایلند از هواداران تیمش خواست تا نگران نباشند.

قطبی: هواداران بوریرام نگران نباشند، باخت تیمم را توجیه نمی کنم

به گزارش خبرنگاران، تیم بوریرام روز گذشته در بازی خانگی برابر تیم راتچانبوری با یک گل مغلوب شد، با این وجود افشین قطبی از هواداران خواست با توجه به طولانی بودن فصل نگران نباشند.

قطبی در نشست خبری گفت: بوریرام دوباره پاسخ هواداران را خواهد داد. ما در نیمه اول نمایش خوبی ارائه دادیم، اما به نتیجه لازم نرسیدیم و من مسئولیت این شکست را می پذیرم.

وی اضافه نمود: به هواداران این اطمینان را می دهم که بوریرام با وجود این شکست خانگی از راستا قهرمانی دور نخواهد شد. نتیجه این بازی نشان داد در لیگ تایلند زمانی برای از دست دادن وجود ندارد. این فصل طولانی است و بازی های زیادی را پیش رو داریم.

سرمربی ایرانی تیم بوریرام سپس خطاب به هواداران این تیم گفت: الان نباید نگران باشید. بوریرام به تدریج بازخواهد گشت و در راستا خود قرار می گیرد.

قطبی در ادامه یادآور شد: نوع بازی بوریرام در نیمه اول کمی انحراف داشت. ما زمان و فضای کافی را مقابل تیم راتچانبوری در اختیار داشتیم. فکر می کنم می توانستیم بیشتر حریف را تحت فشار قرار دهیم. هر دو تیم بوریرام و راتچانبوری در طول بازی فرصت های برابری داشتند و موقعیت مسلم گلزنی ما توسط بازیکنان حریف دفع شد. در نیمه اول مستحق گلزنی بودیم و احساس می کنم بوریرام باید بهتر بازی کند تا به نتیجه برسد.

قطبی در سرانجام گفت: بازیکنان باید همه تلاش خود را بکنند و در خدمت بازی باشند. ما در این بازی دو بازیکن خود در یک زمان از دست دادیم، البته نمی خواهم شکست را توجیه کنم و مسئولیت آن با من است.

تیم بوریرام تا سرانجام هفته شانزدهم لیگ برتر تایلند با 28 امتیاز جایگاه چهارمی جدول رده بندی را در اختیار دارد و اختلاف 11 امتیازی با تیم صدرنشین موانگ تونگ، هواداران این تیم را نگران کرده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 21 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 581

به "قطبی: هواداران بوریرام نگران نباشند، باخت تیمم را توجیه نمی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطبی: هواداران بوریرام نگران نباشند، باخت تیمم را توجیه نمی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید