قیمت آپارتمان های نوساز در پایتخت

به گزارش تا بینهایت، خبرنگاران : کانون عرضه آپارتمان های نوساز در بازار مسکن کنونی، مناطق نسبتا گران قیمت تهران و املاک عظیم متراژ با مساحت بیش از 100 مترمربع است.

قیمت آپارتمان های نوساز در پایتخت

جهت دریافت خدمات قیمت آلاچیق سیمانی طرح چوب با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران آنالیز تازه ترین آپارتمان های نوساز فایل شده نزد بنگاه ها نشان می دهد واحدهای کلیدنخورده فروشی در محله های مصرفی و ارزان قیمت کمیاب و حتی در بعضی از محله ها نایاب است. اما در مقابل یک گروه از سازنده ها که در مناطق برخوردار و گران تر تهران فعالیت نموده و پروژه های تکمیل شده دارند، مایل به فروش یک یا دو واحد از سهم خود در بازار هستند. این تمایل در محله های لوکس مناطق یک تا سه و محله هایی نظیر سهروردی در منطقه هفت که قیمت آپارتمان نوساز در آنها مترمربعی 30 میلیون تومان به بالا است، قدری بیشتر از محله های مصرفی نیمه شمالی شهر است. به نظر می رسد سازنده های فعال در مناطق لوکس و نسبتا لوکس برای خرید زمین یا اخذ جواز ساخت به نقدینگی احتیاج دارند که در بازاری که عموما از فروش امتناع می شوند حاضر به عرضه واحدهای تکمیل شده خود هستند. اما در مقابل نامشخص بودن آینده بازار ملک سبب شده بعضی از سازنده های مناطق مصرفی و متوسط رو به پایین تهران، فعلا از آغاز پروژه جدید منصرف شوند؛ موضوعی که هم تحقیقات میدانی و هم آمار کاهشی صدور پروانه ساختمانی نیز آن را تایید می نماید.

دسترسی به قیمت برای متقاضیان خرید ملک در حال حاضر صرفا به وسیله تماس تلفنی با آگهی دهنده های ملکی یا مراجعه حضوری به بنگاه ها میسر است و موتورهای جست وجو قیمت املاک را منتشر نمی نمایند. در عین حال دنیای اقتصاد به وسیله تماس با آگهی ها در جریان قیمت تعدادی از آپارتمان های نوساز فروشی قرار گرفته که در جدول زیر منتشر شده است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 947

به "قیمت آپارتمان های نوساز در پایتخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت آپارتمان های نوساز در پایتخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید