محمد معتمدی در ایتالیا کارگاه آواز برپا می نماید، پخش زنده از رادیو

به گزارش تا بینهایت، محمد خرمی مدیر برنامه های محمد معتمدی در تشریح جزییات سفر این خواننده موسیقی ایرانی به ایتالیا به خبرنگاران شرح داد: محمد معتمدی که از چندی پیش برای شرکت در فستیوال اریچتا راهی رم شده در طول برگزاری این رویداد موسیقایی کارگاه آواز ایرانی را برای مخاطبان و علاقه مندان موسیقی ایرانی برگزار می نماید که خوشبختانه ثبت نام این کارگاه ها با استقبال مخاطبان روبرو شده است.

محمد معتمدی در ایتالیا کارگاه آواز برپا می نماید، پخش زنده از رادیو

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این کارگاه ها بیان نمود: هدف از برگزاری این کارگاه ها معرفی فرهنگ اصیل موسیقایی کشور به هنرمندان و علاقه مندان دیگر کشورهاست زیرا اغلب تکنیک های آواز ایرانی مانند تحریر، عناصری منحصر به فردی هستند که یادگیری آن برای هنرمندان سایر کشورها از جذابیت های هنری ویژه ای برخوردار است.

خرمی اضافه نمود: البته محمد معتمدی پیش از این نیز کارگاه آواز ایرانی را برای هنرمندان فرانسوی برگزار نموده بود که این کارگاه ها هم با استقبال روبرو شده بود. به هر ترتیب کارگاه آموزشی محمد معتمدی روز یکشنبه 26 دی ماه با حضور هنرمندان ایتالیایی و بعضی از ایرانیان ساکن رم برگزار می گردد.

مدیربرنامه های محمدمعتمدی درباره جزییات کنسرت این خواننده در فستیوال اریچتا نیز شرح داد: در این فستیوال هنرمندان و گروه هایی از کشورهای ایتالیا، فرانسه، آلمان، نیوزلند، یونان و بلغارستان حضور دارند که محمد معتمدی روز 24 دی ماه کنسرت خود را اجرا می نماید. البته این اجرا یکی از معدود کنسرت هایی است که به صورت زنده به وسیله یکی از شبکه های رادیویی کشور ایتالیا با نام Radio RAY پخش می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 511

به "محمد معتمدی در ایتالیا کارگاه آواز برپا می نماید، پخش زنده از رادیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد معتمدی در ایتالیا کارگاه آواز برپا می نماید، پخش زنده از رادیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید