مدل های جدید و مدرن میز کنار تخت خواب با طراحی شیک و خلاقانه

به گزارش تا بینهایت، میز کنار تخت خواب بعنوان یکی از اجزای مبلمان موجود در اتاق خواب شمارده می گردد و در صورت قرار گیری در اتاق خواب شکل آن حتی الامکان با شکل دیگر مبلمان اتاق خواب ست می گردد. البته از اینگونه میزهای عسلی در کنار مبلمان اتاق نشیمن و پذیرایی هم استفاده می گردد بنابراین فقط مخصوص یک مکان نیستند و در صورت احتیاج می توانید در اتاق های دیگر خانه نیز از آنها بهره ببرید. میزهای کنار تختی در اشکال، مواد و ارتفاع های گوناگونی طراحی می شوند اما خصوصیات کلی این میزها تا حدود زیادی به سبک و استایل طراحی آنها بستگی دارد. میزهای کنار تختی در کنار کاربردی مفیدی که دارند می توانند جلوه ای لوکس و زیبا به دکوراسیون اتاق خواب شما نیز بدهند.

مدل های جدید و مدرن میز کنار تخت خواب با طراحی شیک و خلاقانه

جهت دریافت مشاوره خدمات تعرفه طراحی کاتالوگ دیجیتال از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

از میز های کنار تختی معمولا برای قرار دادن نوشیندنی ها، چراغ خواب ، لامپ آباژور، گلدان پر از گلهای تازه، کتاب ها و خیلی چیزهای دیگر استفاده می گردد. ارتفاع استاندارد این میزها حدود 40 سانتی متر است اما مدل های جدیدی هم وجود دارند که اجازه تغییر ارتفاع را به مصرف کننده می دهند و شخص می تواند ارتفاع میز را با توجه به ارتفاع تخت خواب خود تنظیم کند. همیچنن مدل های دیگر هم علاوه بر ارتفاع متغیر، در قسمت شکل و اندازه هم با داشتن دیواره هایی کشویی یا تاشونده، تنظیم پذیر بوده و بنا به خواسته مشتری تغییر اندازه می دهند.

اگر محیط اتاق خوابتان احتیاج به فضای ذخیره سازی زیادی دارد و از طرفی با محدودیت فضا روبرو هستید، بهتر است از مدل میزهایی که همراه با قفسه دیواری هستند بهره ببرید، این مدل میزها جلوه ای بسیار زیبا به دکوراسیون اتاق خواب می دهند و کارایی بیشتری به میز کنار تختی ما می دهند. در شکل های زیر مدل های مختلفی از میزهای مناسب کنار تخت خواب را مشاهده می کنید.

منبع: اتاق
انتشار: 12 آبان 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1216

به "مدل های جدید و مدرن میز کنار تخت خواب با طراحی شیک و خلاقانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل های جدید و مدرن میز کنار تخت خواب با طراحی شیک و خلاقانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید