مهلت ارسال آثار به جشنواره دانشگاهیان تاریخ ساز زنجان تا 31 اردیبهشت است

به گزارش تا بینهایت، دبیر جشنواره فرهنگی هنری دانشگاهیان تاریخ ساز زنجان گفت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا 31 اردیبهشت مشخص شده است.

مهلت ارسال آثار به جشنواره دانشگاهیان تاریخ ساز زنجان تا 31 اردیبهشت است

امیرمحمد خلیلی، دبیر جشنواره فرهنگی هنری دانشگاهیان تاریخ ساز در استان زنجان در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: شیوع کرونا همه برنامه های فرهنگی و مذهبی را تحت تأثیر قرار داده و البته ما از این فرصت برای برگزاری برنامه هایی مانند راهیان نور در فضای مجازی استفاده می کنیم.

خلیلی بیان نمود: این جشنواره با نام دانشگاهیان تاریخ ساز برنامه ریزی شده و برای اولین بار در دو سطح ملی و استان برگزار می گردد.

دبیر جشنواره فرهنگی هنری دانشگاهیان تاریخ ساز زنجان با بیان اینکه موضوع اصلی این جشنواره در حوزه دفاع مقدس و شهدا است، گفت: بخش های جشنواره در حوزه های هنر های تجسمی، تئاتر، فیلم کوتاه، ادبیات موسیقی و شعر برنامه ریزی شده و دانشجویان، استادان و کارمندان دانشگاه های استان می توانند در آن شرکت نمایند.

وی اعلام نمود: آخرین مهلت ارسال آثار تا سرانجام اردیبهشت اعلام شده و آیین اختتامیه هم در نیمه اول خرداد در یکی از دانشگاه های استان برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1400 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1597

به "مهلت ارسال آثار به جشنواره دانشگاهیان تاریخ ساز زنجان تا 31 اردیبهشت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ارسال آثار به جشنواره دانشگاهیان تاریخ ساز زنجان تا 31 اردیبهشت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید