نسخه ویژه و مجذوب کننده گوشی ریلمی GT Neo 2

به گزارش تا بینهایت، چند روز پیش، شرکت ریلمی نسخه ویژه گوشی GT Neo2 با نام Dragon Ball Z را در چین معرفی کرد.

نسخه ویژه و مجذوب کننده گوشی ریلمی GT Neo 2

به گزارش خبرنگاران، این گوشی هوشمند به خاطر شخصیت اصلی سری Goku با ترکیب رنگ های نارنجی و آبی ارائه می گردد. اکنون، به نظر می رسد که این نسخه ویژه به زودی در بازار های هند و اروپا عرضه خواهد گردد، زیرا شرکت CMO در تبلیغات خود عرضه آن در خارج از چین را اعلام نموده است.

فرانسیس وانگ مدیر ارشد اجرایی شرکت Realme در توییتر از کاربران پرسیده است که آیا می خواهید که نسخه Dragon Ball Z گوشی GT Neo 2 را در هند و اروپا عرضه کنیم. در حالی که ظاهرا این یک نظرسنجی از علاقه مندان است، اما در واقع این مدیر به نوعی به رونمایی زود هنگام از این نسخه در بازار های خارج از چین اشاره دارد.

در گذشته نیز دیده شده که بعضی شرکت ها با پرسیدن سؤالاتی در خصوص دستگاه، در واقع قصد تبلیغ برای آن گوشی را داشته اند و کاربران مدتی بعد متوجه شدند که این نظرسنجی چیز جز یک تیزر برای اعلام رونمایی از گوشی نبوده است. به نظر می رسد این توییت منتشر شده از وانگ، مدیر ارشد اجرایی شرکت ریلمی، نیز همین گونه باشد.

با این اوصاف، وقت آن است که هواداران شرکت Realme در هند و اروپا برای عرضه نسخه ویژه گوشی Realme GT Neo2 Dragon Ball Z آماده شوند. اگرچه تاریخ دقیقی برای عرضه آن وجود ندارد، اما می توانیم رونمایی از آن را در هفته های آینده پیش بینی کنیم.

نسخه اصلی گوشی Realme GT Neo2 در ماه سپتامبر در هند با مشخصاتی مانند صفحه نمایش 6.62 اینچی FHD+ AMOLED عرضه شد. این دستگاه دارای نرخ تازه سازی 120 هرتز و محافظ Corning Gorilla Glass است. دوربین این دستگاه یک سیستم دوربین سه گانه با لنز اصلی 64 مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی و در نهایت سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی است. این گوشی در پنل جلو نیز، یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی دارد.

در زیر کاپوت گوشی GT Neo2 از تراشه هشت هسته ای Qualcomm Snapdragon 870 با حداکثر 12 گیگابایت رم LPDDR5 و 256 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 استفاده شده است. این دستگاه مجهز به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 65 واتی پشتیبانی می نماید.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 27 اسفند 1400 بروزرسانی: 27 اسفند 1400 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1982

به "نسخه ویژه و مجذوب کننده گوشی ریلمی GT Neo 2" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه ویژه و مجذوب کننده گوشی ریلمی GT Neo 2"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید