نوجوانان ایران به نیمه نهایی رسیدند

به گزارش تا بینهایت، خبرنگاران: تیم بسکتبال نوجوانان زیر 18 سال ایران در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های قهرمانی آسیا با اختلاف قابل توجهی تیم مالزی را از پیش رو برداشت و به نیمه نهایی رسید.

نوجوانان ایران به نیمه نهایی رسیدند

به گزارش خبرنگاران، تیم بسکتبال نوجوانان زیر 18 سال ایران در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های قهرمانی آسیا با اختلاف 56 امتیاز تیم مالزی را از پیش رو برداشت و به نیمه نهایی رسید تا برای رسیدن به فینال، کره جنوبی را پیش رو داشته باشد.

نوجوانان تیم ایران که در بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان زیر 18 سال آسیا، بازی کم نقصی را مقابل حریفان خود به نمایش گذاشتند در مرحله یک هشتم نهایی نیز مقابل مالزی بسیار مقتدرانه ظاهر شدند. بازیکنان مالزی در نیمه نخست بازی نه تنها در مهار بازیکنان ایران بلکه در پرتاب هایی که به سمت سبد ایران داشتند نیز پیروز نبودند. آنها در مجموع کوارتر اول و دوم فقط 13 امتیاز به دست آوردند و با نتایج 27 بر 5 و 24 بر 8 مغلوب تیم جوانان کشورمان شدند.

فزونی 40 امتیازی تیم ایران در نیمه دوم به 60 امتیاز رسید و جوانان ایران در کوارتر سوم با نتیجه 26 بر 13 و در کوارتر چهارم نیز 15 بر 10 به فزونی رسیدند و در مجموع با نتیجه 92 بر 36 قدرت و توانایی های خود را به رخ حریفان کشیدند. شاگردان میلوش پی ایچ با کسب این پیروزی در مرحله نیمه نهایی برای فینالیست شدن باید از سد تیم کره جنوبی عبور نمایند. این دیدار ساعت 18:30 امروز (چهارشنبه) برگزار می گردد.

در دیگر دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی، کره جنوبی با نتیجه 90 بر 61 مقابل ژاپن به پیروزی رسید، چین تایپه 90 بر 86 فیلیپین را شکست داد و چین نیز 106 بر 53 از سد قزاقستان گذشت.

تیم های ایران،کره جنوبی، چین تایپه و چین با پیروزی مرحله یک هشتم نهایی را پشت سر گذاشتند و به جمع 4 تیم برتر این دوره از مسابقات راه یافتند.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 543

به "نوجوانان ایران به نیمه نهایی رسیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوجوانان ایران به نیمه نهایی رسیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید