هشدار مدیریت بحران به کوهنوردان در ارتفاعات تهران

به گزارش تا بینهایت، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: کوهنوردان آماتور و حرفه ای برای روز آدینه پنجم اسفندماه، احتمال سقوط بهمن در ارتفاعات را جدی بگیرند و از صعود خودداری نمایند.

هشدار مدیریت بحران به کوهنوردان در ارتفاعات تهران

به گزارش خبرنگاران - حامد یزدی مهر با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی در استان تهران اطلاع داد گفت: طبق این هشدار برای روز آدینه در سطح استان تهران وزش باد شدید و در منطقه ها مستعد ارتفاعات احتمال سقوط بهمن پیش بینی شده است.

یزدی مهر با بیان اینکه یکی از مهم ترین موارد برای کوهنوردان رعایت اصول اولیه کوهنوردی است گفت: کوهنوردان لازم است که پس از بارش برف، با اشراف کامل به موارد ایمنی این اقدام را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس پیش بینی ها احتمال آسیب به سازه های موقت، شکستن درختان فرسوده برای روز آدینه در سطح استان مورد انتظار است اضافه کرد: از همه مردم عزیز می خواهیم ضمن اجتناب از تردد در مجاورت ساختمان های نیمه کاره نسبت به مستحکم سازی سازه های موقت و تبلیغاتی، محافظت از تأسیسات و حساس نسبت به گرد و خاک و عدم پارک خودرو در کنار محل های پر خطر توجه جدی داشته باشند تا شاهد وقوع حوادث ناگوار نباشیم.

یزدی مهر از آماده باش کامل مدیریت بحران در استان تهران نیز اطلاع داد و گفت: آمادگی ارگان های ذیربط لازم است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 اسفند 1401 بروزرسانی: 4 اسفند 1401 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 2202

به "هشدار مدیریت بحران به کوهنوردان در ارتفاعات تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار مدیریت بحران به کوهنوردان در ارتفاعات تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید