جانباز 65 درصد با دوچرخه به دور جهان سفر می نماید

به گزارش تا بینهایت، جانباز 65 درصد می گوید: بعد از اتمام دور ایران، در آینده نزدیک هم سفر به دور جهان را با دوچرخه و با هدف نشان دادن اقتدار ایرانی شروع خواهم کرد و در این سفر کوشش می کنم به جهانیان اثبات نمایم جانباز ایرانی تا توان دارد از فعالیت باز نخواهد ایستاد.

جانباز 65 درصد با دوچرخه به دور جهان سفر می نماید

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا ارزان قیمت هستید با ما همراه شوید

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران، سیدمسعود طباطبایی، دوچرخه سوار جانباز 65 درصد با شعار همدردی با حادثه دیدگان زلزله اخیر کرمانشاه سفر دوچرخه سواری خود را از شهر تهران شروع نموده و پس از طی صدها کیلومتر وارد سقز در استان کردستان شد.

طباطبایی گفت: از سال 1390 ایرانگردی با دوچرخه را شروع نموده ام و تاکنون استان های مختلف کشور را با دوچرخه رکاب زده ام.

وی ادامه داد: در آینده نزدیک هم سفر به دور جهان را با هدف نشان دادن اقتدار ایرانی را نیز شروع خواهم کرد و در این سفر کوشش می کنم به جهانیان اثبات نمایم جانباز ایرانی تا توان دارد از فعالیت باز نخواهد ایستاد.

طباطبایی اضافه نمود: تاکنون در ایران عزیز 100 هزار کیلومتر را رکاب زده ام و دوچرخه سواری را همچنان ادامه خواهم داد.

وی گفت: پس از شروع دور چهارم دوچرخه سواری استان های ایران و برگزاری ششمین تور ملی دوچرخه سواران اقوام ایرانی بمناسبت بزرگداشت روز ملی ارتش، روز ملی خلیج فارس و روز جانباز که مرحله اول سه تور ملی سالانه گروه بود، اینک تصمیم به اجرای مرحله دوم تور ملی دوچرخه سواران اقوام ایرانی بمناسبت بزرگداشت روز فردوسی، روز خیام و هفته دفاع مقدس از توس تا یکی از مناطق جنگی کردیم.

وی با بیان اینکه اقوام ایرانی به ویژه مردم خوب استان کردستان به ویژه مردم سقز، مردمانی مهمان نواز هستند، سقز را شهری زیبا و عروس استان کردستان دانستند و از ابراز مهمان نوازی مردم و مسئولان این شهرستان درخوش آمد گویی به آنان را ستود.

در این سفر دیگر دوچرخه سوار، هرمزان ولایی، طباطبایی را همراهی می نماید.

وی هم که تاکنون استان های مختلف کشور را رکاب زده است و می گوید: قصد دارم دوچرخه سواری را در تمام ایران عزیز انجام دهم.

ولایی کردستان را استانی زیبا با مردمانی خود برشمرد و اظهار امیدواری کرد، بتواند با مردم دیگر شهرهای استان کردستان ملاقات داشته باشد.

این دوچرخه سوار جوان عشق به سفر و دوچرخه سواری را موجب تشویق خود به این سفر ذکر کرد و ادامه داد: در راستا با بارندگی باران و برف نیز روبرو شدند و چون عشق به مردم را دارند تمام سختی ها را به راحتی پشت سر گذاشتند.

سیدمسعود طباطبایی جانباز 65 درصد ارتش و هرمزان ولایی در بدو ورود به سقز با حضور در فرمانداری مورد استقبال رستم پور معاون فرماندار ویژه شهرستان، رئیس اداره ورزش و جوانان و جانشین تیپ 228 ارتش در سقز قرار گرفتند.

طباطبایی جانباز 65 درصد ارتش در سال 65 در منطقه سومار بر اثر اصابت خمپاره به درجه جانبازی نائل شد.

این دو دوچرخه سوار پس از استراحت، به سوی سنندج ادامه راستا دادند و تا 15 روز آینده سفر خود را در تهران به انتها می برند.

منبع:فارس

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 615

به "جانباز 65 درصد با دوچرخه به دور جهان سفر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جانباز 65 درصد با دوچرخه به دور جهان سفر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید