همکاری سامسونگ با سازنده گوریلا گلس برای ساخت محافظ شیشه ای نمایشگرهای تاشو

به گزارش تا بینهایت، سامسونگ برای نمایشگر گلکسی Z Flip از محافظ شیشه ای فوق نازک (UTG) ساخت شرکت آلمانی Schott استفاده می نماید. حالا بر اساس یک گزارش جدید، سامسونگ به وسیله همکاری با شرکت آمریکایی سازنده گوریلا گلس میخواهد وارد حوزه فراوری محافظ شیشه ای مختص نمایشگرهای تاشو گردد.

همکاری سامسونگ با سازنده گوریلا گلس برای ساخت محافظ شیشه ای نمایشگرهای تاشو

ظاهرا سامسونگ برای اینکه بتواند هزینه های فراوری این محافظ های شیشه ای را کاهش دهد، به همکاری با شرکت کورنینگ روی آورده که سازنده محافظ های نمایشگر گوریلا گلس محسوب می گردد. گفته می گردد توسعه این محافظ های شیشه ای به کمی زمان احتیاج دارد و به همین خاطر برای گوشی های تاشو سامسونگ در سال 2021 احتمالا از این محافظ ها استفاده خواهد شد.

این یک همکاری قابل توجه به حساب می آید زیرا شرکت کورنینگ در زمینه محافظ های نمایشگر انواع و اقسام گوشی ها حرف اول را می زند. باید خاطرنشان کنیم که تقریبا تمام گوشی های پرچم دار و میان رده موجود در بازار، برای محافظت از نمایشگر خود از شیشه های گوریلا گلس استفاده می نمایند.

همچنین باید بگوییم اولین گوشی هوشمند دارای محافظ گوریلا گلس، نخستین آیفون بود و بعد از آن دیگر شرکت ها به بهره گیری از این شیشه های محافظ روی آوردند. به همین خاطر احتمالا محافظه شیشه ای ساخت سامسونگ و کورنینگ احتمالا برای دیگر گوشی های تاشو هم مورد استفاده قرار می گیرند.

در این میان، انتظار می رود گلکسی فولد 2 مانند گلکسی Z Flip مجهز به محافظ شیشه ای باشد که این مشخصه منجر به افزایش دوام این گوشی خواهد شد. البته این محافظ مطمئنا محصول مشترک سامسونگ و کورنینگ نخواهد بود.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1050

به "همکاری سامسونگ با سازنده گوریلا گلس برای ساخت محافظ شیشه ای نمایشگرهای تاشو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری سامسونگ با سازنده گوریلا گلس برای ساخت محافظ شیشه ای نمایشگرهای تاشو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید