هک اطلاعات آمریکا از سه دهه پیش شروع شد

به گزارش تا بینهایت، خبرنگاران: مقامات آمریکایی اعلام کردند شروع سرقت اطلاعات دولت آمریکا که به ادعای آنها چین عامل اصلی آن است، به سال 1985 باز می شود.

هک اطلاعات آمریکا از سه دهه پیش شروع شد

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران، مقامات آمریکایی روز گذشته اعلام کردند شروع هک اطلاعات دولت آمریکا به سال 1985 باز می گردد و به احتمال زیاد عامل اصلی آن دولت چین است.

هک سامانه های رایانه ای آمریکا دو روز پیش بوسیله دولت اوباما رسانه ای شد که نشان داد اطلاعات مربوط به 4 میلیون کارمند فعلی و سابق فدرال به سرقت رفته است. این حمله سایبری یکی از بزرگترین سرقت های اینترنتی در تاریخ آمریکا محسوب می گردد.

آنها خاطرنشان کردند: هکر ها توانسته اند به اطلاعات شخصی کارمندان از جمله تاریخ تولد، شماره های امنیتی و اطلاعات بانکی آنها دست یابند.

اتهامات وارد شده به دولت چین در مورد این حمله سایبری می تواند روابط واشینگتن و پکن را تحت تاثیر قرار دهد. تنش ها میان این دو کشور پیشتر به دلیل ادعای چین مبنی بر مالکیت بخش هایی از اراضی دریای جنوبی چین افزایش یافته بود.

منبع:باشگاه خبرنگاران

خبرنگاران: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای بازنشر می گردد.

بازگشت به صفحه سایر رسانه ها

منبع: تسنیم
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 689

به "هک اطلاعات آمریکا از سه دهه پیش شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هک اطلاعات آمریکا از سه دهه پیش شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید