تور روسیه: ورود نیرو های روسیه به بلاروس برای تمرینات مشترک شروع شد

به گزارش تا بینهایت، وزارت دفاع روسیه از دو مرحله استقرار واحد های نیرو های مسلح این کشور در بلاروس برای انجام تمرینات مشترک در این کشور تا 20 فوریه اطلاع داد.

تور روسیه: ورود نیرو های روسیه به بلاروس برای تمرینات مشترک شروع شد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، وزارت دفاع روسیه امروز سه شنبه خاطرنشان کرد: واحد های نیرو های مسلح روسیه برای برررسی برنامه ریزی شده واکنش نیرو های اتحادیه وارد بلاروس شدند.

در بیانیه صادره از سوی وزارت دفاع روسیه در این باره آمده است: از آنجاییکه این آنالیز به صورت ناگهانی انجام می گردد، در طول مرحله اول نیرو ها وارد، تخلیه و به منطقه مأموریت پیشروی می نمایند. مرحله اول تا 9 فوریه ادامه خواهد داشت.

بیانیه مذکور در ادامه می افزاید: آنالیز ها شامل دو مرحله خواهند بود. در مرحله دوم که از 10 تا 20 فوریه ادامه خواهد داشت، تمرینات مشترک برگزار می گردد.

به گفته الگ واینوف رئیس اداره همکاری های نظامی بین المللی، آنالیز های بعدی در پس زمینه تشدید شرایط نظامی- سیاسی در دنیا و افزایش تنش در اروپا از جمله در مرز های غربی و جنوبی بلاروس انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 فروردین 1401 بروزرسانی: 21 فروردین 1401 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1996

به "تور روسیه: ورود نیرو های روسیه به بلاروس برای تمرینات مشترک شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه: ورود نیرو های روسیه به بلاروس برای تمرینات مشترک شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید