پرسپولیس بالاتر از سمپدوریا، وردربرمن در رنکینگ جهانی، تمدید قرارداد 6 بازیکن تراکتور

به گزارش تا بینهایت، خبرگزاری خبرنگاران- اخبار مهم فوتبال ایران را با هم مرور می کنیم.

پرسپولیس بالاتر از سمپدوریا، وردربرمن در رنکینگ جهانی، تمدید قرارداد 6 بازیکن تراکتور

به گزارش خبرنگاران، پرسپولیس دوباره به فرایند صعودی خود ادامه داد، استقلال بالاتر از سلتاویگو قرار گرفت و سپاهان، تراکتور و فولاد سه رتبه بعدی تیم های ایرانی را تشکیل دادند. در شرایطی که لیگ ایران هنوز شروع نشده اما نتایج تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا، روی رنکینگ جهانی وبسایت FootballDataBase تاثیر گذاشته است. پرسپولیس همچنان تیم نخست ایران است و در آسیا هم پس از الهلال، کاوازاکی فرونتاله و چونبوک موتورز در رتبه چهارم واقع شده است. اگر دو تیم کاوازاکی و چونبوک به فینال آسیا نرسند، احتمالا پرسپولیس با پیروزی در دیدار نهایی لیگ قهرمانان صدرنشین رنکینگ در قاره کهن خواهد شد.

سرخپوشان در رتبه جهانی 96اُم هستند و بالاتر از تیم هایی چون سمپدوریا، وردربرمن، الچه و... جای دارند. این در حالی است که پرسپولیس در چند ماه اخیر نیز جزو تیم های دو رقمی جهان بوده ولی با این حال شروع بد در لیگ برتر می تواند این تیم را دوباره به رتبه های سه رقمی هدایت کند. استقلال در رنکینگ جهانی 215اُم است. آبی پوشان پایتخت که به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا هم راه یافتند، توانسته اند بالاتر از سلتاویگو اسپانیا، پنارول اروگونه، اینگولشتات آلمان و... باشند. در رنکینگ داخلی فوتبال ایران هم پرسپولیس، استقلال، سپاهان، تراکتور و فولاد پنج تیم اول هستند.

- آرش طیبی به صنعت نفت آبادان پیوست. آرش طیبی دروازه بان فصل گذشته تیم نفت امیدیه با عقد قراردادی به جمع طلایی پوشان آبادانی پیوست. باشگاه صنعت نفت پیش از این حامد فلاح زاده را از سایپا و فرزین گروسیان را از استقلال خوزستان برای پست دروازه بانی جذب کرده بود.

- اعضای تراکتور تست کرونا دادند. به نقل از روابط عمومی باشگاه تراکتور، بر اساس پروتکل های بهداشتی اعلام شده از سوی سازمان لیگ، اعضای تیم فوتبال تراکتور پیش از شروع مسابقات در تست PCR شرکت کردند.

- ارسلان مطهری در خصوص پیوستن محمد نادری به استقلال پستی منتشر کرد. محمد نادری چندی پیش راهی استقلال شد و این موضوع واکنش های زیادی را به همراه داشت چراکه نادری پیش از این بازیکن پرسپولیس بود. در همین خصوص، ارسلان مطهری، مهاجم استقلال با انتشار پستی در اینستاگرامش به حمایت از محمد نادری پرداخته است. پست منتشر شده به شرح زیر است:

مطمیٔن باش بهترین انتخاب رو کَردی داداش...!منبع: خبرگزاری آریا

انتشار: 12 آذر 1399 بروزرسانی: 12 آذر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1280

به "پرسپولیس بالاتر از سمپدوریا، وردربرمن در رنکینگ جهانی، تمدید قرارداد 6 بازیکن تراکتور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس بالاتر از سمپدوریا، وردربرمن در رنکینگ جهانی، تمدید قرارداد 6 بازیکن تراکتور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید