پیغام نوروزی روحانی به رئیس جمهور تاجیکستان

به گزارش تا بینهایت، حسن روحانی، رئیس جمهور اسلامی ایران با ارسال پیامی به امامعلی رحمان رئیس جمهور تاجیکستان و مردم این کشور، فرارسیدن جشن باستانی نوروز را تبریک گفت.

پیغام نوروزی روحانی به رئیس جمهور تاجیکستان

به گزارش فارس، در این پیغام آمده است:

جناب آقای امامعلی رحمان، رئیس جمهور محترم جمهوری تاجکستان

با کمال شادمانی فرا رسیدن نوروز باستانی، بهار طبیعت و شروع سال 1400 هجری شمسی را به شما و ملت عظیم تاجیکستان تبریک می گویم.

بهار همچون نقاش زبردست، با نقش آفرینی بر بوم طبیعت، روح حیات و تازگی را در دل و جان زمین می دمد و نقش سراسر طراوت و شکوفایی را در پهنایی کره خاکی می گستراند و نوروز این آیین پرمهر و کهن که الهام بخش امید، شادمانی و رهایی از غم و اندوه است، بهانه ایست برای نو شدن، نو نگریستن و زندگی دوباره.

امیدوارم، ما انسان ها نیز بتوانیم، همچنین طبیعت، با نو شدن فصل، بهار تازه در دل و جانمان ایجاد کنیم و با زدودن غبار ناتوانی و سستی، مایه نشاط جان و اندیشه و سلامتی تن را فراهم نماییم.

در سالی که گذشت، شاهد همه گیری ویروس کووید - 19 و پیغامد مسائل مالی و اجتماعی زیاد آن در سراسر دنیا بودیم. امیدواریم در سال جدید با تامل و همکاری بیش از پیش میان کشورهایمان و با نظارت و محو بیماری کرونا، نوروز به روزگار نوین برای مردمانمان بدل شود و شادی، برکت، سلامتی و آرامش به تمامی کشور های دنیا باز شود...

از خداوند متعال سلامتی و موفقیت آن جناب و روزگار پربرکت و احوال نیکو برای مردم تاجیکستان را آرزو دارم.

منبع: فرارو
انتشار: 23 فروردین 1400 بروزرسانی: 23 فروردین 1400 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1543

به "پیغام نوروزی روحانی به رئیس جمهور تاجیکستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام نوروزی روحانی به رئیس جمهور تاجیکستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید