پیکان بازی سرنوشت ساز را برد، جام در انتظار یاران شعبانیان

به گزارش تا بینهایت، در مهمترین بازی هفته هفتم لیگ برتر والیبال بانوان، پیکان موفق شد ذوب آهن اصفهان را شکست دهد.

پیکان بازی سرنوشت ساز را برد، جام در انتظار یاران شعبانیان

به گزارش خبرنگاران، هفته هفتم لیگ برتر والیبال بانوان از ساعت 15 امروز(پنجشنبه) پیگیری شد که در حساس ترین بازی این هفته که حکم فینال لیگ والیبال بانوان را داشت تیم های پیکان تهران و ذوب آهن اصفهان به مصاف هم رفتند. این بازی در حالی برگزار گردید که ذوب آهن به قرعه کشی مجدد نیم فصل دوم و موکول شدن دیدارش با پیکان به هفته آخر اعتراض کرد و خواهان برگزاری بازی در هفته هفتم لیگ بود. گرچه پیکان نظر مخالف ذوب آهن را داشت اما طبق قانون موظف به برگزاری بازی شد.

دو تیم ست اول را پایاپای ادامه دادند تا بالاخره ذوب آهن توانست در امتیاز 30 برنده گردد. اما دو ست دیگر از آن یاران میترا شعبانیان در پیکان بود. آنها با نتایج 25 بر 21 و 25 بر 23 برنده شدند. اما ذوب آهن ست چهارم را 25 بر 23 برد و کار را به تساوی کشاند. در نهایت شاگردان شعبانیان ست پنجم را از آن خود کردند تا گامی بزرگ در راه قهرمانی بردارند.

در دیگر بازی این هفته نامی نو در یک بازی کاملا یک طرفه و با نتایج 25 بر 17، 25 بر 8 و 25 بر 4 مقابل شهرداری سمنان به پیروزی رسید.

دیدار تیم های مبنا تجارت کاسپین و توپکا بابلسر نیز برگزار نشد. پیش از این تیم مبنا تجارت خاطرنشان کرد با توجه به اینکه اسپانسر این تیم به تعهدات مالی خود عمل نکرده حاضر به بازی در هفته هفتم نیست.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 125

به "پیکان بازی سرنوشت ساز را برد، جام در انتظار یاران شعبانیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیکان بازی سرنوشت ساز را برد، جام در انتظار یاران شعبانیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید