کافه گردی: کافه ام و ام، جایی پر از خوردنی های نو و خوشمزه

به گزارش تا بینهایت، در آخرین گزارش کافه گردی این هفته به سراغ یکی از کافه های دوست داشتنی سعادت آباد رفته ایم که با خوردنی هایی خوشمزه از شما پذیرایی می نماید. با خبرنگاران همراه باشید.

کافه گردی: کافه ام و ام، جایی پر از خوردنی های نو و خوشمزه

معرفی

کافه ام و ام یک کافه بسیار مجذوب کننده در منطقه سعادت آباد است. این کافه خوردنی های خود را در حال حاضر فقط به صورت بیرون بر یا Take away عرضه می نماید. همه چیز این کافه رنگارنگ و دوست داشتنی است. از سردر و تابلوی ورودی آن گرفته تا دکور آن که پر است از بسته های m&m و منوی زرد و جالب آن که تعیین است حتی در تهیه این منو هم وسواس به خرج داده شده است. برخورد کارکنان و مدیریت این کافه بسیار گرم و صمیمی است و در صورتی در خصوص خوردنی های منو سوالی داشته باشید با روی باز پاسخ خواهید شنید. در تهیه خوردنی های این کافه هم سلیقه بالایی به خرج داده شده و بعلاوه از مواد اولیه با برترین کیفیت در آن ها استفاده می گردد. در ادامه می توانید، تصاویر خبرنگاران از این کافه را ببینید.

آدرس

کافه ام و ام در سعادت آباد، روبروی بیمارستان مدرس، پلاک 165 واقع شده است.

کافه ام و ام در سعادت آباد واقع شده است.

چی بخوریم؟

پیشنهاد مدیر این کافه به شما، شیک ام و ام، شیک با شکلات دلخواه، سابرمسا (بستنی، فراپه و m&m)، ماگ m&m، قیفی ردولوت و کرپ ام و ام است. در این کافه انواع شیک، کرپ، بستنی، فراپه، کیک، وافل و قهوه و نوشیدنی به فروش می رسد. در ادامه می توانید تصاویر خوردنی های این کافه و منوی آن را ببینید.

امکانات

کافه ام و ام دارای امکاناتی مثل دستگاه کارت خوان، جای پارک، صبحانه (وافل، کرپ با شکلات های دلخواه و نوشیدنی های گرم)، خوردنی های بیرون بر و دسترسی به حمل و نقل عمومی است. این کافه در رده قیمتی میان رده واقع شده است و ساعت کار آن از 10 صبح تا 12 شب است.

جمع بندی

خوردنی های این کافه بسیار خوشمزه و با کیفیت هستند و این خوردنی ها بسیار باسلیقه طراحی و به شما ارائه می شوند. برخورد کارکنان بسیار گرم و صمیمی است. چند لحظه ای که منتظر آماده شدن سفارش خود هستید، می توانید نگاهی به دکوراسیون جالب و بسته های m&m در آن بیندازید. در مجموع این کافه بسیار دوست داشتنی و رنگارنگ است و می توانید با سفارش خوردنی های آن لحظاتی خوش داشته باشید.

اگر شما هم می خواهید کافه ای را به دیگران معرفی کنید، نام و محدوده آن را با خبرنگاران و خوانندگان ما در میان بگذارید.

منبع: کجارو
انتشار: 15 بهمن 1400 بروزرسانی: 15 بهمن 1400 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1936

به "کافه گردی: کافه ام و ام، جایی پر از خوردنی های نو و خوشمزه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کافه گردی: کافه ام و ام، جایی پر از خوردنی های نو و خوشمزه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید