کرانچار: امیدوارم پاداش مرحله مقدماتی پرداخت گردد

به گزارش تا بینهایت، سرمربی تیم ملی فوتبال امید گفت: به لحاظ اقتصادی مشکل هایی وجود دارد اما به دنبال همکاری با فدراسیون فوتبال هستیم.

کرانچار: امیدوارم پاداش مرحله مقدماتی پرداخت گردد

به گزارش خبرنگاران، زلاتکو کرانچار سرمربی تیم ملی امید ایران در حاشیه دیدار پرسپولیس و سایپا اظهار کرد: برنامه ما از یازده خرداد آغاز می گردد و همه فیفادی ها را سعی می کنیم استفاده کنیم. یک هفته قبل از بازی ها نیز درخواست اردو و بازی بین المللی خواهیم داشت. امیدواریم فدراسیون فوتبال و ارگان های ذی ربط برای اردوی تایلند با ما همکاری خوبی کند.

او اضافه کرد: هنوز تعیین نیست که با چه تیم هایی در تایلند بازی خواهیم کرد اما زمان بازی ها تعیین است و به دنبال حریفان قدرتمند هستیم.

سرمربی تیم ملی امید درباره پرداخت مطالباتش از سوی فدراسیون فوتبال گفت: طبق قرارداد پیش می رویم و پرداخت ها اجرا شده است. البته دشواری هایی وجود دارد و ما هم سعی می کنیم همکاری داشته باشیم. امیدواریم پاداش های دور مقدماتی برای بازیکنان پرداخت گردد. انتظار حمایت ویژه ای از وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال داریم تا بتوانیم این پرش را از مانع در تایلند انجام دهیم.

کرانچار همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا از بازیکنان مصدوم مرحله مقدماتی نیز استفاده خواهد نمود یا نه اظهار کرد: ما مجبور خواهیم بود به مصدومیت ها نیز توجه کنیم. از فهرست 35 نفره به دنبال جایگزین خواهیم بود مگر اینکه بازیکن خوبی در این مدت پیدا گردد. ما 30 بازیکن و 5 دروازه بان در لیست قرار داده بودیم. سلطانی مهر دچار پارگی رباط زانو شد و صیادمنش هم به زودی می رسد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 177

به "کرانچار: امیدوارم پاداش مرحله مقدماتی پرداخت گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرانچار: امیدوارم پاداش مرحله مقدماتی پرداخت گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید