اللهیار صیادمنش: بازی با ازبکستان برای ما بسیار حساس است

به گزارش تا بینهایت، اللهیار صیادمنش، مهاجم تیم فوتبال امید کشورمان می گوید که بازی نخست با ازبکستان برای آنها حساسیت بالایی دارد و خود را آماده این بازی می نمایند.

اللهیار صیادمنش: بازی با ازبکستان برای ما بسیار حساس است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اللهیار صیادمنش، مهاجم تیم فوتبال امید کشورمان در مورد آخرین شرایط این تیم در سونگلا گفت: خوشبختانه شرایط بسیار خوب و مطلوبی داریم. تمرینات به خوبی دنبال می گردد و فاصله زیادی تا شروع بازی ها نداریم. رفته رفته هماهنگی تیم بهتر می گردد و برای انجام بازی اول مقابل ازبکستان آماده می شویم که برای ما بسیار حساس است.

مهاجم تیم فوتبال امید همچنین گفت: امیدوارم با توجه به شرایطی که داریم پیشرفت بچه ها بیشتر گردد و به آمادگی صد درصد برسیم تا در بهترین شرایط روحی و جسمی وارد بازی ها شویم. با همین جدیت و انرژی که در بازیکنان می بینم، قطعاً می توانیم پیروز باشیم و نتایج خوبی کسب کنیم.

صیادمنش به حضور تیم امید ایران پیش از سایر رقیبان در سونگلا اشاره نمود و گفت: این مسئله اتفاق خیلی خوبی بود که به ما یاری کرد. بچه ها به شرایط آب و هوایی عادت کردند و این مسئله باعث شد کیفیت تمرینات بالاتر برود و حتی شرایط بازیکنان بهبود پیدا کند. امیدوارم از این موقعیت به خوبی استفاده کنیم و با آمادگی کامل وارد بازی ها شویم.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال امید کشورمان در مسابقات فوتبال قهرمانی زیر 23 سال آسیا و انتخابی المپیک 2020 حضور دارد که در این رقابت ها با تیم های ازبکستان، کره جنوبی و چین همگروه است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 712

به "اللهیار صیادمنش: بازی با ازبکستان برای ما بسیار حساس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اللهیار صیادمنش: بازی با ازبکستان برای ما بسیار حساس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید