مسائل دفاعی گیتی پسند باید رفع گردد ، گروه سختی در آسیا داریم

به گزارش تا بینهایت، سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: تیم ما در خط دفاعی مشکلاتی داشت که فیلم بازی با مقاومت البرز را بازبینی می کنیم و اشکالات تیم را رفع می کنیم تا در بازی های آسیایی دچار مشکل نشویم.

مسائل دفاعی گیتی پسند باید رفع گردد ، گروه سختی در آسیا داریم

از سفر با تور سریلانکا پاییز به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، علی افضل شامگاه سه شنبه پس از پیروزی تیمش مقابل مقاومت البرز گفت: بازی بسیار خوب و سنگینی بود و تماشاگران از این بازی لذت بردند، هر 2 تیم فوتسال خوبی را به نمایش گذاشتند، البته تیم ما در خط دفاعی مسائلی داشت که این فیلم را بازبینی می کنیم و اشکالات تیم را برطرف می کنیم تا در بازی های آسیایی دچار مشکل نشویم.

وی اضافه نمود: در این بازی هوگو بازیکن برزیلی و درخشان حضور نداشتند، هوگو به دلیل عدم صدور کارت بازی حضور ندارد و درخشان نیز مصدوم بود و به این بازی نرسید.

سرمربی تیم گیتی پسند اصفهان درباره مسائل به وجود آمده در برق استادیوم پیش از شروع بازی اظهار داشت: برای دقایقی مسئله ای به وجود آمد که کوشش بسیاری برای اینکه بی نظمی صورت نگیرد انجام شد اما خوشبختانه این مسئله در بازی تاثیری نداشت و ما نتیجه خوبی گرفتیم.

وی درباره ملاقات آینده تیمش در شیراز توضیح داد: بازی سختی را در شیراز داریم و امیدوارم برنامه ریزی خوبی بر تیم مقابل داشته باشیم و به هدفمان در بازی آینده برسیم.

افضل درباره قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا بیان نمود: در آسیا با شنزن چین و اوزاکا ژاپن همگروه شده ایم که هر 2 تیم از خوب های آسیا هستند اما تیم ما نیز گیتی پسند، مدعی شایسته این مسابقات است.

وی درباره لغو ملاقات هفته گذشته گیتی پسند مقابل هیئت استان قم در این شهر گفت: هیئت فوتبال قم نمی خواست بازی برگزار گردد که به این هدف نیز رسید، دلیلشان نیز این بود که سالن امنیت ندارد و فرمانداری اجازه بازی در این ملاقات را نمی دهد.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 686

به "مسائل دفاعی گیتی پسند باید رفع گردد ، گروه سختی در آسیا داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل دفاعی گیتی پسند باید رفع گردد ، گروه سختی در آسیا داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید