تور بلغارستان ارزان: کرواسی به ارسلان ویزا نداد، کشتی گیر ایرانی در ارتفاعات صوفیه

به گزارش تا بینهایت، عدم صدور ویزای علی ارسلان باعث شد تا این کشتی گیر ایرانی که به تازگی به تیم ملی صربستان پیوسته، نتواند تیمش را در گرندپری کرواسی همراهی کند.

تور بلغارستان ارزان: کرواسی به ارسلان ویزا نداد، کشتی گیر ایرانی در ارتفاعات صوفیه

با ما سفر کنید و با تور بلغارستان ارزان از معماری شگفت انگیز اروپایی دیدن کنید و شهر زیبای صوفیه را ببینید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، از چندی پیش اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی فرنگی صربستان در بلغارستان شروع شد. این تیم که با اتوبوس طی سفری 5 ساعته از بلگراد، راهی صوفیه شد، در یکی از منطقه ها مرتفع صوفیه به نام بِلمِکن کمپی 12 روزه داشت و تمریناتش را در این منطقه پیگیری کرد.

بعد از آن قرار بود تیم ملی صربستان با همراهی علی ارسلان، ملی پوش ایرانی خود در گرندپری زاگرب حضور پیدا کند و این اولین مسابقه کشتی گیر ایرانی برای صربستانی ها باشد، اما کرواسی به ارسلان ویزا نداد تا این کشتی گیر نتواند تیمش را در این تورنمنت همراهی کند. تیم صربستان در غیاب ارسلان، با کشتی گیران جوان و امیدش به زاگرب رفت و البته به مدالی هم نرسید.

البته پاسپورت صربستانی این کشتی گیر به زودی آماده خواهد شد تا وی مسئله ای برای همراهی تیم صربستان در تورنمنت های بین المللی نداشته باشد. به نظر می رسد ارسلان تا پیش از حضور در مسابقات قهرمانی اروپا، طی یک ماه آینده همراه با صربستان در یک جام بین المللی خودش را محک بزند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 بهمن 1400 بروزرسانی: 23 بهمن 1400 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1945

به "تور بلغارستان ارزان: کرواسی به ارسلان ویزا نداد، کشتی گیر ایرانی در ارتفاعات صوفیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور بلغارستان ارزان: کرواسی به ارسلان ویزا نداد، کشتی گیر ایرانی در ارتفاعات صوفیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید