گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، باقرزاده: از نتیجه ششمی راضی نیستیم

به گزارش تا بینهایت، عضو تیم ملی شمشیربازی ایران گفت: از کسب عنوان ششمی راضی نیستیم و شاید اگر با تیم دیگری بازی می کردیم، راحت تر بودیم.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، باقرزاده: از نتیجه ششمی راضی نیستیم

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، عضو تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر بانوان پس از کسب عنوان ششمی در مسابقات تیمی بازی های آسیایی، درباره رقابت با تیم کره گفت: ما در این مسابقات یک بدشانسی آوردیم. یکی از بازیکنان کره در هشت تا باخت و آنها در رنک سه ایستادند و ما در رنک 6 بودیم. بنابراین در تیمی به هم خوردیم. کره عناوین قهرمانی المپیک و قهرمانی دنیا را دارد و بسیار باتجربه است. در تمام مسابقات کره یا اول است یا دوم. ما تمام سعی مان را کردیم که مقابل کره یک بازی خوب داشته باشیم. متاسفانه نتوانستیم به کره غلبه کنیم.

او درخصوص اینکه آیا تیم سابر دختران از خودشان رضایت دارند یا نه، عنوان داشت: ما نتیجه قهرمانی آسیا را تکرار کردیم. خودمان راضی نیستیم، البته همانطور که گفتم بدشانسی آوردیم. شاید اگر به تیم دیگری می خوردیم خیلی راحت تر می توانستیم بازی کنیم. در قهرمانی آسیا با ژاپن خیلی خوب بازی کردیم یا همین قزاقستان که اینجا سوم شده ما دو هفته پیش شکستش داده بودیم. ولی قزاقستان با هنگ کنگ بازی کرد و ما به کره خوردیم. ما قبلا هم به کره باخته بودیم. اما شاید یکی،دو سال دیگر کره را هم بزنیم.

باقرزاده قول داد که اگر این روند ادامه پبدا کند، در قهرمانی آسیا روی سکو می روند: اگر اردوها، تدارکات و مسابقات ادامه پیدا کند، قطعا به نتایج بهتری می رسیم. ما الان از قزاقستان که تیم پنجم آسیاست تنها 8 امتیاز فاصله داریم. یعنی اگر ما دو گرندپریکس برویم می توانیم قزاق ها را بگیریم. اگر ما تیم پنجم آسیا باشیم، دیگر به تیم سوم برخورد نمی کردیم و با تیم چهارم رقایت می کردیم. یعنی هنگ کنگ یا خود قزاق ها. مسلما کسب مدال آنجا خیلی برای مان راحت تر است. این شرایط ادامه پیدا کند مطمئنا در قهرمانی آسیای سال بعد مدال می گیریم.

منبع: تسنیم
انتشار: 15 آذر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 505

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، باقرزاده: از نتیجه ششمی راضی نیستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، باقرزاده: از نتیجه ششمی راضی نیستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید