گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، خلج: امیدوارم تیم کبدی بانوان قهرمان بازی های آسیایی گردد

به گزارش تا بینهایت، بازیکن تیم ملی کبدی بانوان ابراز امیدواری کرد، این تیم با دستیابی به عنوان قهرمانی و مدال طلا به کار خود در هجدهمین دوره بازی های آسیایی انتها دهد.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، خلج: امیدوارم تیم کبدی بانوان قهرمان بازی های آسیایی گردد

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، غزال خلج پس از پیروزی تیم ملی کبدی بانوان کشورمان برابر تایلند و صعود این تیم به فینال بازی های آسیایی 2018 گفت: اگر همین بازی خوب و قدرتمندانه را در فینال انجام دهیم، با اختلاف هند را شکست خواهیم داد و پس از 15 سال مدال طلای آسیا را برای ایران کسب می کنیم.

وی درباره دیدار نیمه نهایی مسابقات کبدی بانوان بازی های آسیایی 2018 گفت: قبلاً دو بار مسابقات مهم را به تایلند باخته بودیم و استرس زیادی داشتیم، اما با توکل به خدا و کوشش بچه ها و پس از هشت ماه اردوهای تیم ملی، توانستیم با اقتدار تایلند را شکست دهیم.

عضو تیم کبدی بانوان کشورمان اضافه کرد: در دقایقی بر اثر یکی دو اشتباه فردی تایلند امتیازاتش را به ما نزدیک کرد، اما با هدایت کادر فنی و کوشش مضاعف بچه ها دوباره اختلاف امتیازات بیشتر شد و توانستیم با اختلاف خوب تایلند را شکست دهیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 517

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، خلج: امیدوارم تیم کبدی بانوان قهرمان بازی های آسیایی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، خلج: امیدوارم تیم کبدی بانوان قهرمان بازی های آسیایی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید