گوگل مپس به روزرسانی شد ، اطلاعات ترکیبی مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری برای کاربران فعال شد

به گزارش تا بینهایت، از ماه دسامبر، گوگل مپس هنگام جستجوی مسیرهای حمل و نقل عمومی ، نمایش اسکوتر و ایستگاه های دوچرخه را شروع کرد. این ویژگی سپس در ماه مارس به 80 شهر گسترش یافت و این امر باعث شد تا مردم محلی و گردشگران به راحتی بتوانند ببینند برای سریعتر رسیدن به مقصد چه باید کنند. اکنون مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری بیش از گذشته تعیین شده است.

گوگل مپس به روزرسانی شد ، اطلاعات ترکیبی مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری برای کاربران فعال شد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اکنون گوگل با شرکت های کرایه دوچرخه و اسکوتر قراردادی را امضا کرده که بر اساس آن می توان هنگام بررسی راستاهای دوچرخه و اسکوتر ترکیبی از راستاهای اسکوتر و دوچرخه را به کاربران دریافت کرد.

حتی اکنون برای کاربران سرویس دریافت دوچرخه lime یک برگه اختصاصی در پایین صفحه ظاهر می شود. این گزینه زمان و مسافت کلی سفر را و مدت زمان پیاده روی یا طی کردن راستا با اسکوتر یا دوچرخه را معین کند. این سرویس حتی هزینه های سفر را معین می کند.

گزینه ها در موارد مرتبط با راستاهای پیاده روی کمی جزئی تر است ، زیرا یک برنامه به طور مستقیم روی نقشه به رنگ خاکستری نشان داده می شود. با ضربه زدن روی آن ، اطلاعات کاملی مرتبط با راستاهای دوچرخه سواری یا پیاده روی نشان داده می شوند.

اما سیستم ترکیبی چیست؟ مهم نیست حالت استفاده شما، با اسکوتر است، از دوچرخه استفاده می کنید یا پیاده روی می کنید. در هر صورت اطلاعاتی کامل و یکپارچه در اختیار شما خواهد بود.

منبع: انتخاب
انتشار: 20 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 262

به "گوگل مپس به روزرسانی شد ، اطلاعات ترکیبی مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری برای کاربران فعال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل مپس به روزرسانی شد ، اطلاعات ترکیبی مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری برای کاربران فعال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید