11 خودرو با بیش از 100 فقره تخلف سرعت

به گزارش تا بینهایت، پرونده 11 خودرو که هر یک بیش از 100 فقره تخلف سرعت غیرمجاز داشته اند در کمیسیون ایمنی، حمل ونقل و ترافیک خراسان رضوی آنالیز شد.

11 خودرو با بیش از 100 فقره تخلف سرعت

به گزارش خبرنگاران، وحید قربانی در جلسه کمیسیون ایمنی، حمل ونقل و ترافیک استان خراسان رضوی با اشاره به آنالیز پرونده 11 خودرو که از ابتدای سال 1397 تا سرانجام بهار 1398 هر کدام بیش از 100 فقره تخلف سرعت غیرمجاز داشته اند، عنوان کر : چنین رفتارهایی باید توسط جامعه شناسان و روان شناسان تجزیه و تحلیل شده و آسیب های روان شناختی و اجتماعی آن شناسایی گردد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: فضا باید به گونه ای باشد که چنین رانندگان متخلفی تبدیل به قهرمانان کاذب نشوند، بلکه باید مخرب و ناایمن معرفی شوند.

وی با بیان این که نوع اعمال قانون برای چنین افرادی باید متفاوت باشد تا جامعه آن ها را نکوهش کند، توضیح داد: دیگر شهروندان هم در قبال چنین تخلفاتی مسئولیت دارند و در صورت مشاهده باید مراتب را به دستگاه های ذی ربط گزارش دهند.

بنا بر گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی، همچنین در این جلسه گزارشی درباره آخرین وضعیت سرویس دهی شبکه تلفن همراه در محورهای استان ارائه شد.

قربانی در این خصوص، گفت: جهت سفر باید به مقصد سفر تبدیل گردد و این مستلزم فراهم کردن امکانات به ویژه ارتباطی است.

همچنین گزارش برنامه های اجرایی دستگاه های عضو کمیسیون ایمنی، حمل ونقل و ترافیک استان خراسان رضوی برای مدیریت ایام سرانجامی سفرهای تابستانی ارائه و برنامه هایی از جمله افزایش نظارت بر ناوگان حمل ونقل برون شهری، تشدید برخورد با تخلفات ایمنی، نظارت برعملکرد مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین، توسعه پوشش هوایی، پیش بینی استقرار خودروبر و ماشین آلات آتش نشانی برای برطرف انسداد راه ها به تصویب کمیسیون رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 375

به "11 خودرو با بیش از 100 فقره تخلف سرعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "11 خودرو با بیش از 100 فقره تخلف سرعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید