DJI از دو پهپاد پرچم دار Mavic 3 و Mavic 3 Cine رونمایی کرد

به گزارش تا بینهایت، شرکت DJI شب گذشته از دو پهپاد سری Mavic 3 رونمایی کرد که از برترین دوربین، ریموت کنترل و امکانات بین تمام پهپادهای سری Mavic بهره می برند. اول از همه باید به گران ترین مدل یعنی Mavic 3 Cine اشاره کنیم که 5000 دلار قیمت دارد و از امکاناتی مانند ویدیوهای ProRes 422 HQ با حداکثر رزولوشن 5.1K و سرعت 50 فریم در ثانیه بهره می برد. بعلاوه این پهپاد مجهز به 1 ترابایت حافظه SSD است.

DJI از دو پهپاد پرچم دار Mavic 3 و Mavic 3 Cine رونمایی کرد

پهپاد Mavic 3 هم با قیمت 2200 دلار راهی بازار می گردد و اگرچه امکان فیلم برداری ProRes ندارد و مجهز به حافظه SSD نیست، اما مانند مدل گران تر از دوربین دوگانه مبتنی بر سنسور چهار سوم CMOS بهره می برد. هر دو پهپاد قادر به فیلم برداری 4K تا سرعت 120 فریم در ثانیه هستند و می توانند عکس های 20 مگاپیکسلی ثبت نمایند.

در کنار دوربین اصلی با لنز 24 میلی متری، باید به یک لنز با زوم هیبریدی اشاره کنیم که زوم دیجیتال 28 برابری را امکان پذیر می نماید. باتری هر دو پهپاد مدت زمان پرواز آن ها را به 46 دقیقه می رساند که نسبت به دیگر پهپادهای سری Mavic ارتقای قابل توجهی را نشان می دهد.

در سال 2017 شرکت DJI بر روی شرکت هاسلبلاد که یکی از معروف ترین سازندگان دوربین های حرفه ای محسوب می گردد، سرمایه گذاری کرد. پهپادهای Mavic 2 Pro و Mavic 2 Zoom در سال 2018 با دوربین هاسلبلاد از راه رسیدند اما از آن موقع دوربین های این شرکت در محصولات DJI دیده نشدند. اما حالا دو پهپاد نو سری Mavic 3 مبتنی بر دوربین این شرکت هستند و از بین قابلیت های آن می توانیم به بهبود ثبت رنگ اشاره کنیم که کار تدوین گران را برای اصلاح رنگ راحت تر می نماید.

اگر هم از جمله افرادی هستید که می خواهید فیلم ها را کاملا به صورت خام تحویل بگیرید، می توانید در حالت 10-bit D-log فیلم برداری کنید تا در مرحله تدوین برای اصلاح رنگ دست بازتری داشته باشید. در کنار انکود ProRes، این پهپادها از فیلم برداری با پروفایل های H.264 و H.265 پشتیبانی می نمایند ولی امکان فیلم برداری HDR وجود ندارد.

نسل قبلی این این لپ تاپ ها فقط در فاصله 20 متری خود می توانستند موانع را تشخیص بدهند ولی DJI حالا با استفاده از سنسورهای بهتر، محدوده تشخیص موانع را به 200 متر افزایش داده است.

هر دو پهپاد سری DJI Mavic 3 از نسخه نو تکنولوژی اختصاصی DJI برای ارتباط با پهپاد استفاده می نمایند که طبق وعده های این شرکت، در شرایط ایدئال تا فاصله 15 کیلومتری از پهپاد می توانید آن را کنترل کنید و به صورت زنده قادر به تماشای ویدیوهای در حال ضبط با کیفیت 1080p و سرعت 60 فریم در ثانیه هستید.

با پرداخت 2200 دلار می توانید مدل استاندارد Mavic 3 به همراه یک ریموت کنترل و یک باتری را دریافت کنید. با پرداخت 3000 دلار همین مدل ولی همراه با سه باتری، هاب شارژ، فیلترهای ND و کیف مخصوص به دستتان می رسد. همانطور که گفتیم Mavic 3 Cine با قیمت 5000 دلار راهی بازار می گردد که پرداخت این مبلغ به غیر از امکانات بیشتر پهپاد، 3 باتری، هاب شارژ، کیف مخصوص و کابل پرسرعت را دریافت می کنید.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 آذر 1400 بروزرسانی: 22 آذر 1400 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1879

به "DJI از دو پهپاد پرچم دار Mavic 3 و Mavic 3 Cine رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "DJI از دو پهپاد پرچم دار Mavic 3 و Mavic 3 Cine رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید