آشی که اروپا برای ترکیه پخته است

به گزارش تا بینهایت، ایسنا نوشت: وزیر خارجه فرانسه بیان کرد، شورای اروپا قرار است سرانجام سپتامبر در وهله نخست پرونده ترکیه و تنش در مدیترانه شرقی به خصوص با موضوع آنالیز اعمال تحریم ها علیه آنکارا را آنالیز کند.

آشی که اروپا برای ترکیه پخته است

با ما سفر کنید و با تور ترکیبی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

ژان ایو لودریان، وزیر خارجه فراسه به رادیو فرانس اینتر گفت: در جلسه شورای اروپا در خاتمه ماه جاری میلادی پرونده ای که مطرح می شود پرونده ترکیه خواهد بود.

لودریان اضافه نمود: ما این پرونده را از چند روز پیش با وزیران خارجه اروپا در برلین آماده نموده ایم تا ابزارهای پاسخی که می توانیم در قبال ترکیه استفاده کنیم را در دست داشته باشیم.

وزیر خارجه فرانسه اضافه نمود: ما از الان تا زمان برگزاری جلسه شورای اروپا به ترکیه می گوییم باید اولا قدرت آنالیز مدیترانه شرقی را داشته باشد. مساله مناقشه این موضوع به ترکیه ای ها بازمی شود و این ممکن است.

او اضافه نمود: در آن موقع وارد مرحله ای فعال درباره همه مسائل مطرح شده، می شویم.

لودریان مشخص ماهیت این تحریم های احتمالی را رد کرد و گفت: سلسله تدابیر برای لحاظ کردن وجود دارند و ما ناتوان نیستیم و همه این را می دانند.

وزیر خارجه فرانسه به مجموعه تحریم های مالی اشاره و رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه را به ایجاد جو اسلامی - قومی با هدف پوشاندن واقعیت مالی در ترکیه متهم کرد.

شورای اروپا شامل روسای دولت های اتحادیه اروپا 24 و 25 سپتامبر تشکیل جلسه می دهد.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 2 آبان 1399 بروزرسانی: 2 آبان 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1196

به "آشی که اروپا برای ترکیه پخته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشی که اروپا برای ترکیه پخته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید