ادعای جالب یک استقلالی؛ کاری که من کردم را مسی و رونالدو هم نکردند

به گزارش تا بینهایت، بازیکن اسبق استقلال به تعریف خاطره تعویض طلایی خود در فینال جام باشگاه های آسیا پرداخت.

ادعای جالب یک استقلالی؛ کاری که من کردم را مسی و رونالدو هم نکردند

به گزارش خبرنگاران مهدی حاج محمد در خصوص تعویض طلایی اش از طریق رایکوف در جریان دیدار فینال جام باشگاه های آسیا اظهار کرد: این ماجرا مقداری طولانی است. در آن روز حال من خوب نبود و حتی به رایکوف گفتم نمی توانم بازی کنم، اما او گفت به این دلیل که جمعیت خیلی زیاد است، در کنار ما بنشین. من هم قبول کردم، آن مسابقه در سال 49 برگزار گشت.

وی اضافه نمود: نه این که بخواهم از خودم تعریف کنم اما یکی از دریبل زن های تیم ملی و استقلال در آن زمان بودم. فکر نمی کنم کاری که من کردم، مسی و رونالدو هم انجام داده باشند. وقتی با ژاپن در فیلیپین بازی داشتیم، توپ را از ناصر حجازی حوالی نقطه کرنر گرفتم و همه را دریبل زدم، حتی دروازه بان را هم دریبل کردم و درون گل ایستادم. ناصر حجازی به من گفت حاجی اگر آن پاس را نمی دادم توپ را چگونه گل می کردی؟

بازیکن اسبق استقلال مطرح نمود: نمی خواستم در آن روز بازی کنم، اما به گفته مسعود معینی در تلویزیون، استقلال در آن مسابقه اسیر حریف خود از رژیم اشغالگر قدس شده بود، اما وقتی مهدی حاج محمد درون زمین آمد، به تیم روحیه داد. وقتی توپ را گرفتم چند نفر را دریبل زدم، حالا هرچیزی که بود، شاید هم شانسی بود، تیم حریف را به هم ریختم. یک کرنر هم زدم که نمی دانم توپ مستقیم وارد دروازه شد یا وفاخواه ضربه زد. هفته بعد از آن مسابقه هم با کُلن آلمان بازی داشتیم، بار دیگر از همان نقطه کرنر زدم و توپ مستقیم وارد دروازه رفت. پس از مسابقه تیمسار خسروانی من را صدا کرد و 2500 تومان پاداش داد. گفتم آن گل به حریف رژیم اشغالگر قدس را هم خودت زدی.

وی در خصوص این که قرار است امروز از وی تقدیر شود، پاسخ داد: تشکر می کنم. پیش از این هم از محمد دادکان تشکر کردم که از من تجلیل کرد. اکنون هم از مهدی تاج تشکر می کنم. فقط یک نصیحت دارم؛ می خواهم به آن هایی که در رأس کار هستند بگویم این میز به هیچ کس وفا نکرده. تا زمانی که هستیم کاری کنیم تا بعدها که پس از 120 سال از این دنیا رفتیم، از نام مان به نیکی یاد شود و بگویند خدا پدرش را بیامرزد که چنین کارهایی انجام داد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1402 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 2229

به "ادعای جالب یک استقلالی؛ کاری که من کردم را مسی و رونالدو هم نکردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای جالب یک استقلالی؛ کاری که من کردم را مسی و رونالدو هم نکردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید