اعزام پینگ پنگ بازان حاضر در مسابقات آسیایی به انتخابی المپیک

به گزارش تا بینهایت، به گزارش خبرنگاران، دوره جدید رقابت های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز، 24 تا 27 خردادماه و با حضور 12 بازیکن برگزار می گردد. بازیکنان منتخب این مسابقات ترکیب تیم ملی را برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا تشکیل می دهند.

اعزام پینگ پنگ بازان حاضر در مسابقات آسیایی به انتخابی المپیک

این رقابت ها شهریورماه به میزبانی اندونزی برگزار می گردد. بعد از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، تیم ملی تنیس روی میز باید آماده شرکت در رقابت های انتخابی المپیک گردد که دی ماه برگزار می گردد.

با پیشنهاد جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز و موافقت مسئولان فدراسیون، ترکیب منتخب برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا به انتخابی المپیک هم اعزام خواهد شد البته با دو شرط؛ اول اینکه سرمربی تیم ملی این اختیار را دارد که در صورت احتیاج فنی، یک ورزشکار جدید را جایگزین یکی از نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا نماید. دیگر اینکه سرمربی تیم ملی می بایست جهت استفاده از اختیارات مندرج در تبصره یک، مراتب را با ذکر دلایل مکفی کتباً گزارش و موافقت ریاست فدراسیون را اخذ نماید.

رقابت های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز با حضور چهار بازیکن برتر ایران در رنکینگ دنیای، چهار بازیکن برتر بر اساس رنکینگ ایرانی و چهار بازیکن برتر مسابقات اخیر انتخابی برگزار می گردد. بر این اساس نوشاد عالمیان، نیما عالمیان، امین احمدیان و امین میرالماسی (برترین های رنکینگ دنیا)، حمیدرضا طاهرخانی، میعاد لطفی، امیر حسین هدایی و افشین نوروزی (برترین های رنکینگ ایران)، محمد بشیری، آریا امیری، آروین روئین تن و متین لطف الله نسبی (چهار بازیکن برتر مسابقات انتخابی اخیر) در دور نخست مسابقات انتخابی شرکت می نمایند.

نفر برتر این مرحله از مسابقات بدون محاسبه امتیازات دیگر و به طور مستقیم وارد ترکیب تیم ملی تنیس روی میز می گردد. چهار نفر آخر حذف می شوند و سایر بازیکنان در یک مرحله دیگر برای معین دیگر ملی پوشان با هم رقابت می نمایند.

به گفته جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز، تعداد ملی پوشان اعزامی به محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در اندونزی تعیین نیست اما محتمل است این اعزام با چهار بازیکن انجام گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 189

به "اعزام پینگ پنگ بازان حاضر در مسابقات آسیایی به انتخابی المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام پینگ پنگ بازان حاضر در مسابقات آسیایی به انتخابی المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید