سال جاری بیش از 4 هزار دوره مهارت افزایی در دانشگاه های کشور برگزار شده است

به گزارش تا بینهایت، معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم گفت: امسال حدود 4551 دوره عمومی و تخصصی مهارت افزایی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور برگزار شده است.

سال جاری بیش از 4 هزار دوره مهارت افزایی در دانشگاه های کشور برگزار شده است

مسعود برومند معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، درباره توسعه دوره های مهارت افزایی در دانشگاه های سراسر کشور اعلام کرد: سال جاری در 60 دانشگاه و مرکز آموزش عالی کشور حدود 4 هزار و 551 دوره برگزار شده که از این تعداد 2 هزار و 981 دوره به صورت تخصصی و یک هزار و 570 دوره به صورت عمومی بوده است.

برومند با بیان اینکه در حدود 4551 دوره تخصصی و عمومی در مجموع 132 هزار و 464 نفر شرکت کردند، گفت: میانگین دوره های برگزار شده در هر دانشگاه برای سال 98 حدود 77 دوره و میانگین تعداد شرکت کنندگان در هر دانشگاه حدود 2 هزار و 245 نفر بوده است.

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم با اشاره به 20 دانشگاهی که بیشترین دوره های تخصصی را برگزار کردند، ادامه داد: این دانشگاه ها به ترتیب شامل صنعتی شریف، الزهرا (س)، علامه طباطبایی، تهران، شهیدباهنر کرمان، صنعتی امیرکبیر، تبریز، فنی و حرفه ای، صنعتی کرمانشاه، کاشان و ... هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 718

به "سال جاری بیش از 4 هزار دوره مهارت افزایی در دانشگاه های کشور برگزار شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سال جاری بیش از 4 هزار دوره مهارت افزایی در دانشگاه های کشور برگزار شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید