انتشار کتاب به ایران خوش آمدید در ایتالیا

به گزارش تا بینهایت، بعد از اجرای برجام و لغو ویزا برای آسان تر کردن سفر به ایران، هر روز شاهد حضور بیشتر گردشگران اروپایی در ایران هستیم. از همین رو به دلیل افزایش بی سابقه سفر شهروندان ایتالیایی به ایران، کتابی به نام به ایران خوش آمدید، برای راهنمای گردشگران این کشور در ایتالیا به چاپ رسیده است.

انتشار کتاب به ایران خوش آمدید در ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

در این کتاب، ایران به عنوان یکی از کهن ترین تمدن های دنیا و نقطه ارتباطات میان شرق و غرب با بیش از 7500 سال قدمت، هنر و معماری که نتیجه فرهنگ های مختلف است، معرفی می گردد.

این کتاب همچنین به شرح وقایع تاریخی و شرح دقیق آثار باستانی و آنالیز های مختلف می پردازد و اطلاعات خوبی درباره رسوم محلی، اخلاق، طرز فکر و عادات ایرانی ها به خواننده ارائه می دهد.

کتاب راهنمای گردشگری ایران شامل 560 قطعه عکس، 30 نقشه مساحتی، 140 طرح، نقشه راه ها با موضوع تاریخ، هنر، معماری و آداب و سنن ایران اسلامی است.

این کتاب در قالب 260 صفحه انتشاریافته و با قیمت 29.5 یورو در بعضی از کتاب فروشی های ایتالیا به علاقه مندان عرضه می گردد.

رشد 12 درصدی ورود گردشگران خارجی بعد از برجام

بعد از اجرایی شدن برجام میزان ورود گردشگران خارجی به کشور 12 درصد افزایش یافته است. اما به دلیل نبود زیر ساخت های مناسب نمی توانیم جوابگوی مسائل رفاهی گردشگران خارجی باشیم.

همچنین کشور ما می تواند از خانه های روستایی برای پذیرایی از گردشگران کمک گرفت اما همین اماکن احتیاج به بازسازی و آماده سازی دارد که برای این مهم باید تسهیلاتی تخصیص داده گردد.

البته هرچند ما احتیاج به ساخت بیشتر هتل های سه و چهار ستاره در کشور داریم، در بیشتر کشورهای دنیا هتل های پنج ستاره اغلب برای تاجران ساخته می گردد، در صورتی که گردشگران احتیاج به هتل های سه و چهار ستاره استاندارد دارند.

منبع: کجارو / ایرنا
انتشار: 25 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 528

به "انتشار کتاب به ایران خوش آمدید در ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار کتاب به ایران خوش آمدید در ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید