بازاریابی به وسیله سامانه پیامکی چه مزایایی دارد؟

به گزارش تا بینهایت، افزایش هزینه های تبلیغات سبب شده تا استفاده از روش هایی مثل پیامک تبلیغاتی که هزینه های کم و قابل کنترل دارند، این روزها بیش از پیش رواج یابد.

بازاریابی به وسیله سامانه پیامکی چه مزایایی دارد؟

همانطور که می دانید تأثیرگذاری یک تبلیغات ارتباط مستقیم با تداوم و استمرار در اجرای آن دارد. انتخاب یک روش تبلیغاتی پر هزینه باعث می شود تا در صورت استمرار ناچار به صرف هزینه های هنگفت شویم و در غیر اینصورت در بازه زمانی کوتاه تری اقدام به تبلیغات کنیم.

به همین دلیل این روزها بیشتر کسب و کارها از سامانه پیغامکی استفاده می نمایند تا بتوانند با برنامه ریزی و بودجه بندی صحیح و با یک استراتژی اصولی، به اهداف تبلیغاتی خود دست یابند.

از قلم نیاندازید که استفاده مداوم کسب و کارها از پیغامک تبلیغاتی، نشانگر میزان تأثیرگذاری این روش تبلیغاتی است. اما سؤال اصلی اینجا است که چه چیزی موجب افزایش بازدهی پیغامک می شود؟ به طور کلی استفاده از سامانه پیغامکی چه مزایایی دارد؟

دسترسی آزاد به مخاطبان نامحدود

استفاده از پنل اس ام اس به کاربران اجازه می دهد تا مخاطبانی به تعداد سیم کارت های فعال موجود در کشور داشته باشند و علاوه بر این با استفاده از امکانات موجود در پنل بتوانند به اقشار و دسته بندی های مختلف مخاطبان دسترسی داشته باشند. در سامانه پیغامکی کاربران می توانند در دو قالب پیغامک متنی و پیغام صوتی اقدام به ارسال محتوای تبلیغاتی خود نمایند. برای پیغامک متنی هر شخصی که دارای سیم کارت فعال و روشن باشد در لیست مخاطبان این روش تبلیغاتی قرار می گیرد. اما پیغام صوتی علاوه بر شماره های تلفن همراه، قابلیت ارسال به خطوط تلفن ثابت شهری را نیز دارد. به این صورت که آوای ضبط شده کاربران پس از این که مخاطب جواب تماس را بدهد، برایش پخش می شود.

سهولت استفاده از پنل اس ام اس

استفاده از سامانه پیغامکی به خودی خود، احتیاج به دانش و آموزه های خاصی ندارد، سامانه پیغام رسان نیز برای رفاه حال کاربران، اقدام به عرضه پنل اس ام اس رایگان کرده تا تنها با ثبت نام و ورود اطلاعات امکان استفاده از قابلیت های موجود برای ارسال پیغامک تبلیغاتی در دسترس قرار گیرد.

همین موضوع سبب می شود تا کاربران به جای صرف زمان زیاد برای تبلیغات، بتوانند زمان خود را صرف برنامه ریزی هدفمند برای کسب نتیجه بهتر نمایند. پل ارتباطی میان کسب و کارها و مخاطبانشان در این روش تبلیغاتی فقط متن پیغامک است، در نتیجه نوشتن یک متن خلاقانه به بهتر شدن نتیجه و افزایش بازخورد پیغامک تبلیغاتی یاری زیادی می نماید.

قابلیت هدف گیری دقیق مخاطبان

یکی از بهترین مزیت های پنل اس ام اس، امکان دسته بندی و انتخاب مخاطبان است. برای مثال زمانی که کسب و کاری از بیلبورد تبلیغاتی استفاده می نماید، نمی تواند انتخاب کند که این بیلبورد را چه دسته از مخاطبانی مشاهده نمایند. در نتیجه یک هزینه کلی برای آن می پردازد که ارتباطی با نوع مخاطبان ندارد. اما هنگام استفاده از سامانه پیغامکی که کاربر این قابلیت داده می شود تا بتواند مخاطبان خود را بر حسب منطقه به تفکیک شهر و استان، کد پستی، پیش شماره و بر حسب سن و جنسیت، مشاغل و اصنافی که مخاطب در آن مشغول به کار است انتخاب کند. تفکیک مخاطبان این امکان را می دهد تا علاوه بر هدف گیری دقیق، از صرف هزینه های اضافی برای تبلیغات خودداری نمود.

مهم تر از همه، هزینه کم

در میان راهکارهای تبلیغاتی مانند تبلیغات تلویزیونی، چاپ و پخش تراکت، استفاده از بلیبورد شهری و یا اسپانسرینگ، می توان از ارسال پیغامک انبوه تبلیغاتی به عنوان تنها روش ارزان تبلیغاتی نام برد که در عین ارزان بودن، تأثیرگذاری و بازدهی بسیار خوبی دارد. همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، برای تأثیرگذاری تبلیغات باید در اجرای آن استمرار و تداوم را ایجاد کرد. کم بودن هزینه تبلیغات باعث می شود تا کاربر بتواند با یک برنامه ریزی درست و محتوای خلاقانه و جذاب، به اهداف تبلیغاتی خود دست پیدا کند.

یکی از بهترین سامانه های رایگان برای ارسال پیغامک تبلیغاتی، سامانه پیغام کوتاه پیغام رسان می باشد که تمامی امکانات مورد احتیاج را به صورت رایگان در اختیار کاربر می گذارد.

برای ثبت نام در پنل اس ام اس رایگان پیغام رسان تنها کافی است تا عدد 111 را به شماره 50002060 پیغامک کنید، کارشناسان پیغام رسان در اسرع وقت جهت ارائه مشاوره های بازاریابی و تبلیغاتی با شما تماس حاصل می نمایند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 آبان 1399 بروزرسانی: 8 آبان 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1208

به "بازاریابی به وسیله سامانه پیامکی چه مزایایی دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازاریابی به وسیله سامانه پیامکی چه مزایایی دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید