باغ زیبای گل اروپا، هلند

به گزارش تا بینهایت، کشور هلند را همه به باغ های گل لاله اش می شناسند. هلند سرزمین پست و کوچکی د اروپا که سال ها است که زیباترین و خوش بو ترین گل ها را به دنیا صادر می نماید. باغ های گل هلند یکی از جاذبه های زیبای گردشگری برای تمام مشتاقان طبیعت در سرتاسر دنیا است. هر کسی که می خواهد از دیدن گل ها و بوییدن آن ها لذت ببرد اولین گزینه ای که به ذهنش می رسد سفر کردن به کشور هلند است.

باغ زیبای گل اروپا، هلند

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

هلندی ها در پرورش گل تاریخ طولانی دارند. باغ های گل این کشور نه تنه صنعت صادرات گل را به یکی از سودآورترین صنایع این کشور تبدیل نموده اند که خود این باغ ها جاذبه گردشگری بزرگی هستند که سالانه هزاران گردشگر را به سمت خود جذب می نمایند.

یکی از این باغ های معرف که امروزه مقصد اصلی گردشگران است کوکنهوف (به هلندی: Keukenhof) است معنای اصلی آن نیز باغ اروپا است.

این بازغ یکی از پارک های دیدنی در کشور هلند است. باغ اروپا که سالانه هزاران گردشگر خارجی را به خود می کشاند در نزدیک شهرهای لیسه و لایدن قرار گرفته است. این باغ هر ساله با شروع بهاردرست از روز اول فرودین به مدت 2 ماه بازگشایی می گردد. از ان تاریخ به مدت 2 ماه که معمولا از 22 مارس تا 20 مه این مجموعه باز است. گردشگران می توانند از ان دیدن نمایند و عکس یادگاری بیاندازند. در این باغ هزاران لاله رنگی از انواع مختلف به نمایش در می آید. بنا به آمار های منتشر شده توسط سازمان گردشگری کشور هلند در این دوماه حدود 700 هزار نفر از این باغ بازدید می نمایند. هر سال 7 میلیون پیاز لاله در محوطه ای به وسعت 32 هکتار کاشته می شوند که پس از شکفتن گل ها این پارک منظره ای بدیع را می یابد. بعد از اتمم دوران بازددی نیز این لاله ها برای صادرات به کشور های دیگر جهان فرستاده می گردد.

فواد شمس

منبع: لست سکند
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 609

به "باغ زیبای گل اروپا، هلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باغ زیبای گل اروپا، هلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید