باید مسائل معیشتی و مسکن خبرنگاران حل گردد

به گزارش تا بینهایت، خبرنگاران/آذربایجان غربی نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: باید مسائل خبرنگاران در بخش های مسکن و معیشتی حل و فصل گردد.

باید مسائل معیشتی و مسکن خبرنگاران حل گردد

جهت دریافت خدمات ساخت الاچیق سیمانی طرح چوب با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

عادل نجف زاده امروز 17 مرداد در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که در فرمانداری برگزار گردید، با اشاره به اینکه خبرنگاران با وجود مسائل متعدد همیشه مسائل جامعه را منعکس می کنند، اظهار کرد : باید مسائل خبرنگاران در بخش های مسکن و معیشتی آنالیز و حل و فصل گردد.

وی بابیان اینکه جامعه ای که توسط خبرنگاران نقد نشوند توسعه و پیشرفت پیدا نمی کند، توضیح داد: مسئولان باید از نقد عملکردشان توسط خبرنگاران استقبال کنند.

کننده مردم خوی از تبدیل دانشکده پزشکی خوی به دانشگاه مستقل پزشکی خبرداد و گفت : با همکاری مجموعه خیرین سلامت و سرمایه گذاران خوی 15 هزار متر مربع برای تاسیس پردیس دانشگاه مستقل پزشکی اختصاص می یابد.

وی اضافه کرد : بهترین و کارآمدترین پزشکان کشوری از خوی هستند و با توجه نیازهای شمال استان لازم است دانشگاه مستقل پزشکی در اولین فرصت راه اندازی گردد.

نجف زاده از پیشرفت 25 درصدی جاده خوی - قطور خبرداد و گفت : در مدت دو ماه پیشرفت بسیار خوبی در تکمیل این جاده استراتژیک اجرا شده است.

تیموری فرماندار خوی نیز در این جلسه با اشاره به صندلی خبرنگاران در تحلیل مسائل و مسائل جامعه اظهار کرد : خبرنگاران بعنوان چشمان بیدار و مطلع جامعه همیشه کوشش می کنند تا بعنوان پلی بین مردم و مسئولین عمل کنند.

در خاتمه مراسم خبرنگاران به بیان سوالات و نقطه نظرات خودشان پرداختند و با اهدای لوح سپاس از خبرنگاران تجلیل شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1043

به "باید مسائل معیشتی و مسکن خبرنگاران حل گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید مسائل معیشتی و مسکن خبرنگاران حل گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید