برگزاری جشن سرانجام سال در مهدهای کودک ممنوع است

به گزارش تا بینهایت، مدیر کل بهزیستی استان تهران گفت: برگزاری هرگونه جشن خاتمه سال در مهدهای کودک ممنوع است و هیچ برنامه ای در ایام خاتمه سال در مهدهای کودک برگزار نمی شود.

برگزاری جشن سرانجام سال در مهدهای کودک ممنوع است

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، امین شاهرخی با اشاره به فعالیت مهدهای کودک اظهار کرد: با زرد شدن شرایط استان تهران مهدهای کودک نیز فعالیت خود را آغاز کردند. مهدهای کودک در این ایام با یک سوم ظرفیت خود اقدام به پذیرش بچه ها کرده اند و این در حالی است که تمام نکات بهداشت و مصوبات ستاد ملی کرونا در مهدها رعایت می شود.

مدیرکل بهزیستی استان تهران اظهار داشت: ناظران و بازرسان بهزیستی نیز به طور مدام بر فعالیت مهدها در سطح استان تهران نظارت دارند و در صورت هرگونه تخلف موارد را پیگیری می کنند.

شاهرخی همچنین در رابطه با شهریه دریافتی از خانواده ها در این ایام گفت: نرخ شهریه مهدهای کودک همانی است که سازمان بهزیستی کشور به مهدها ابلاغ کرده است و خانواده ها هیچ مبلغی را بابت خدمات بهداشتی از جمله الکل و ماسک به مهدها پرداخت نخواهند کرد.

وی در سرانجام با تأکید بر اینکه برگزاری هرگونه جشن سرانجام سال در مهدهای کودک ممنوع است، گفت: با توجه به شرایط کرونا هیچگونه برنامه ای در مهدها در ایام سرانجامی سال برگزار نمی شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 اسفند 1399 بروزرسانی: 8 اسفند 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1450

به "برگزاری جشن سرانجام سال در مهدهای کودک ممنوع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جشن سرانجام سال در مهدهای کودک ممنوع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید