تاج: وضعیت بدهی های استقلال پیچیده تر از پرسپولیس است

به گزارش تا بینهایت، به گزارش خبرنگاران، مهدی تاج در مورد وضعیت بدهی های دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و احتمال حذف آنها از لیگ قهرمانان آسیا گفت: بنده جلسه ای با آقای انصاریفرد مدیرعامل پرسپولیس داشتم. او گفت که بدهی های این باشگاه کم است و کوشش می نماید آنها را پرداخت کند.

تاج: وضعیت بدهی های استقلال پیچیده تر از پرسپولیس است

وی ادامه داد: انصاریفرد اظهار داشت میخواهد پول برانکو ایوانکوویچ را از مطالبات این باشگاه و معوقات پرسپولیس از فیفا بدهد که من هم با آن موافقت کردم.

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید نمود: وضعیت استقلال کمی پیچیده تر از پرسپولیس است. باید کمیته بدوی تشکیل گردد. آنها دارند کارشان را انجام می دهند.

تاج با اشاره به الکترونیکی شدن بلیت مسابقات لیگ برتر درباره دربی پایتخت یادآور شد: قطعاً اینبار قانون 90 به 10 درصد برای تماشاگران در دربی و بازی پرسپولیس با استقلال اجرا می گردد. الکترونیکی شدن بلیت این فرصت را می دهد که قانون 90 به 10 عملیاتی گردد.

رئیس فدراسیون فوتبال در بخش دیگری از صحبت هایش با بخش خبری شبکه سه سیما، درباره وضعیت مارک ویلموتس و مطالبات این مربی گفت: مشکل پرداخت پول ویلموتس حل نشده است و علتش هم این است که نتوانستیم پولمان را از فیفا بگیریم. دارد به ما ظلم مضاعف می گردد. اینکه از فیفا بخواهند ما را تحریم کند زشت است و مصداق ورود سیاست به ورزش است. البته فیفا زیر بار نرفت.

تاج ادامه داد: همین الان آقای ویلموتس می گوید بازیکنان تیم ملی چه ذخیره و چه اصلی باید با پرواز بیزینس به هنگ کنگ بروند که هزینه هر بازیکن در این سفر 40 میلیون تومان خواهد شد. در واقع برای این بازی باید نزدیک به 2.5 تا 3 میلیارد تومان هزینه کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در خاتمه گفت: تیم ملی مثل سابق از تمام فیفا دی ها استفاده می نماید. پیراهن تیم هم تهیه شده است و کاری که زمین مانده باشد، نداریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 322

به "تاج: وضعیت بدهی های استقلال پیچیده تر از پرسپولیس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاج: وضعیت بدهی های استقلال پیچیده تر از پرسپولیس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید