تصاویری از هدفون بی سیم ردمی بادز 4 لایت منتشر شد

به گزارش تا بینهایت، به نظر می رسد شیائومی می خواهد سال آینده از یک هدفون بی سیم مالی با نام ردمی بادز 4 لایت رونمایی کند. محصولی که به تازگی تصویری از آن نیز منتشر شده است.

تصاویری از هدفون بی سیم ردمی بادز 4 لایت منتشر شد

ردمی که به عنوان زیرمجموعه شیائومی در ساخت گجت های هوشمند فعالیت می نماید، در ماه مه سال جاری از هدفون های بی سیم بادز 4 و 4 پرو رونمایی کرد. اما اینطور که به نظر می رسد، این شرکت چینی میخواهد از مدل مقرون به صرفه قیمت تری با نام ردمی بادز 4 لایت هم رونمایی کند.

به تازگی تصویری از ردمی بادز 4 لایت هم منتشر شده که به لطف آن توانسته ایم از طراحی این محصول باخبر شویم. بادز یادشده قرار است به عنوان جانشین ردمی بادز 3 لایت راهی بازار گردد اما از لحاظ ظاهری تفاوت چشمگیری با نسل قبل ندارد. تصویری که از این محصول منتشر شده آن را در رنگ سفید نشان می دهد اما می توان انتظار داشت شیائومی بعدا آن را در رنگ های بیشتری هم راهی بازار کند.

این محصول که به ایرپادز اپل هم شباهت زیادی دارد از یک ساقه بهره می برد و سری های آن هم کمی انحنا دارند. یک حفره هم روی آن تعبیه شده که محل قرارگیری میکروفون هاست. این بادز که از سری های سیلیکونی هم بهره نمی برند، از قابلیت حذف نویز فعال هم پشتیبانی نمی نماید که با در نظر گرفتن رده محصول کاملا طبیعی است. کیس شارژر هم ظاهری کاملا ساده دارد و بسیار کوچک است.

سوا از طراحی، در خبری که پیرامون ردمی بادز 4 لایت منتشر شده شاهد افشای اطلاعات مربوط به مشخصات فنی این محصول نیز بوده ایم. اینطور که به نظر می رسد، بادز یادشده با پشتیبانی از ژست های لمسی، امکان اتصال سریع، پشتیبانی از دستیار صوتی، امکان حذف نویز محیط و… راهی بازار خواهد شد.

در حال حاضر متأسفانه از اینکه چه زمانی شاهد رونمایی و عرضه رسمی این محصول به بازار خواهیم بود اطلاعات زیادی در اختیار نداریم اما با نگاهی به قبل می بینیم که ردمی مدل 3 لایت را در ماه جولای سال جاری راهی بازار نموده است. بنابراین انتظار می رود بادز 4 لایت هم در همین ماه در سال 2023 راهی بازار گردد. هرچند در این رابطه نمی توانیم با اطمینان حرف بزنیم.

ردمی بادز 3 لایت با درایورهای 6 نانومتری راهی بازار شده و از قابلیت حذف نویز محیطی و حالت تأخیر پایین هم پشتیبانی می نماید. این محصول می تواند در حالت عادی تا 5 ساعت و با یاری کیس شارژر تا 18 ساعت بیشتر هم شارژدهی داشته باشد.

منبع: GizmoChina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 آبان 1401 بروزرسانی: 30 آبان 1401 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 2156

به "تصاویری از هدفون بی سیم ردمی بادز 4 لایت منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویری از هدفون بی سیم ردمی بادز 4 لایت منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید