کوشش بی نتیجه فیسبوک برای پاکسازی محتواهای مخرب ، از بخشنامه 1400 صفحه ای تا ترجمه متون با مترجم گوگل

به گزارش تا بینهایت، بر اساس گزارشی که اخیرا به وسیله نیویورک تایمز منتشر شده است، فیسبوک برای پاکسازی محتواهای مخرب از پلتفرم خود از بخشنامه هایی گسترده استفاده می نماید که برای مدیران این شبکه اجتماعی در سراسر دنیا طراحی شده است. اما این بخشنامه ها و کوشش ها در سال 2018 نقریبا بی نتیجه بوده یا با حداقل نتیجه همراه بوده است.

کوشش بی نتیجه فیسبوک برای پاکسازی محتواهای مخرب ، از بخشنامه 1400 صفحه ای تا ترجمه متون با مترجم گوگل

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، قوانین داخلی فیسبوک که در قالب اسنادی 1400 صفحه ای به وسیله نیویورک تایمز افشا شده نشان می دهد که فیسبوک در حال افزایش نفوذ سیاسی و کوشش برای کاهش بعضی محتواهای غیرقانونی است.

در ماه ژانویه، مدیر عامل فیسبوک، مارک زاکربرگ، گفت که او در سال 2018 کار زیادی برای کنترل محتواهای مخرب انجام داده است تا فیسبوک را اصلاح کند، اما به نظر می رسد که این طرح برای موفقیت هنوز به ادامه در سال 2019 احتیاج دارد.

طی سال 2018 فیسبوک با رسوایی پس از رسوایی رو به رو شد و اکنون بیش از 1400 صفحه از اسناد منتشر شده به وسیله نیویورک تایمز نشان می دهد که این شرکت برای مبارزه با محتوای مخرب در پلتفرم خود از سیستم های نظارتی متعددی استفاده می نماید و البته از بیش از 7500 نفر برای نظارت و کنترل بر محتواها استفاده می نماید. این در حالیست که فیسبوک بیش از 2 میلیارد نفر کاربر دارد.

اسناد منتشر شده به وسیله تایمز نشان می دهد که هر روز هزاران نفر از مدیران فیسبوک باید در خصوص چگونگی مقابله با هر گونه محتوایی که ممکن است مشکوک به نظر برسد تصمیم گیری نمایند و فراموش نکنیم که محتواها به زبان های مختلف منتشر می گردد و همین موضوع گاهی تشخیص محتوای مخرب از غیر مخرب را بسیار سخت می نماید. تا جایی که گاهی بعضی ناظران مجبورند از مترجم گوگل استفاده نمایند که همانطور که قابل پیشبینی است گاهی خطا هم دارد.

از سوی دیگر گاهی ناظران چون مفهوم محتوا را درک نمی نمایند، محبورند یک پست تعیین را که حدس می زنند با خشونت، تخریب یا فساد همراه است، پاک نمایند.

بر اساس این گزارش این حجم از سخت گیری و کوشش برای دور زدن محتواهای مخرب باعث شده که از سرعت فیسبوک کاسته گردد و این دقیقا همان چیزی است که با ماهیت فیسبوک به عنوان یک شبکه اجتماعی در تضاد است و حتی باعث رنجش بعضی از مدیران و کارمندانش شده است.

منبع: انتخاب
انتشار: 5 دی 1401 بروزرسانی: 5 دی 1401 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 2171

به "کوشش بی نتیجه فیسبوک برای پاکسازی محتواهای مخرب ، از بخشنامه 1400 صفحه ای تا ترجمه متون با مترجم گوگل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش بی نتیجه فیسبوک برای پاکسازی محتواهای مخرب ، از بخشنامه 1400 صفحه ای تا ترجمه متون با مترجم گوگل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید