جایزه ویژه جشنواره فیلم های ورزشی کنیا به جایی برای فرشته ها نیست رسید

به گزارش تا بینهایت، تهران (پانا) - پس از موفقیت مستند ملوانان تنها به دریا نمی فرایند در جشنواره فیلم های ورزشی کنیا، فیلم مستند جایی برای فرشته ها نیست هم برنده جایزه ویژه بنیاد SAFINAZ این رویداد معتبر فرهنگی- ورزشی قاره سیاه شد.

جایزه ویژه جشنواره فیلم های ورزشی کنیا به جایی برای فرشته ها نیست رسید

به گزارش روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، در سومین دوره جشنواره فیلم های ورزشی کنیا که از 8 تا 10 آبان ماه 99 در شهر نایروبی برگزار گردید، فیلم مستند جایی برای فرشته ها نیست به کارگردانی سام کلانتری و تهیه کنندگی حامد شکیبانیا و محسن شاه محمد میراب، پیروز به کسب جایزه ویژه بنیاد SAFINAZ این جشنواره شد.

جایی برای فرشته ها نیست مستندی درباره تیم ملی دختران اسکیت هاکی ایران و مسائل پیچیده آنان در راه مسابقات آسیایی کره جنوبی است که ورزش، بهانه ای برای وارد شدن به زندگی این دختران شده است.

به این ترتیب، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی با دو مستند جایی برای فرشته ها نیست و ملوانان تنها به دریا نمی فرایند، پیروز به کسب دو جایزه شامل دیپلم افتخار بهترین مستند بلند و جایزه ویژه بنیاد SAFINAZ از سومین جشنواره فیلم های ورزشی کنیا شد. این جشنواره که از مهمترین جشنواره های ورزشی جهان است، سال جاری به دلیل شیوع بیماری کووید 19 بصورت آنلاین برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 9 آذر 1399 بروزرسانی: 9 آذر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1274

به "جایزه ویژه جشنواره فیلم های ورزشی کنیا به جایی برای فرشته ها نیست رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جایزه ویژه جشنواره فیلم های ورزشی کنیا به جایی برای فرشته ها نیست رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید