جزئیات طرح مشخص تکلیف جاماندگان سهام عدالت آنالیز شد

به گزارش تا بینهایت، به گزارش خبرنگاران، مهدی طغیانی با اشاره به جلسه صبح امروز (سه شنبه) کمیسیون مالی مجلس، گفت: در این جلسه جزئیات مرتبط با طرح ساماندهی سهام عدالت و جاماندگان نهادهای حمایتی جمع بندی و معین تکلیف شد.

جزئیات طرح مشخص تکلیف جاماندگان سهام عدالت آنالیز شد

وی اضافه نمود: در واقع این سهام باید به افرادی که در دوره قبل دعوت نامه دریافت نموده اند به علاوه خانواده ایثارگران، شهدا و… (که هر کدام سهام عدالت خود را دریافت ننموده اند) پرداخت گردد.

طغیانی یادآور شد: همچنین از آنجا که از شرایط جاماندگان 6 دهک نخست، برآورد عددی دقیقی وجود نداشت، مقرر شد؛ معاون وزیر کار برآورد عددی آن را به طور کامل به کمیسیون ارائه دهد تا بتوان این موضوع را هم به نتیجه رساند.

سخنگوی کمیسیون مالی مجلس با اشاره به طرح دغدغه های اعضای کمیسیون در ملاقات با اعضای اتاق اصناف گفت: حمایت از اصناف آسیب دیده از کرونا، حمایت دولت از اصناف با توجه به تعهد داده شده، به تعویق افتادن وام های بانکی، عدم تعهد بانک ها به مسائلی همچون تخفیفات بانکی، مسئله تنظیم بازار و… ازجمله موارد طرح شده در جلسه با اتاق اصناف بود.

به گفته وی، مسئولان صندوق کارآفرینی امید نیز با حضور در جلسه کمیسیون گزارشی را درباره تسهیلات ارائه شده و اقدامات انجام داده برای بهبود شرایط کسب وکار و معیشت مردم ارائه کردند.

منبع: ایسنا

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 23 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1116

به "جزئیات طرح مشخص تکلیف جاماندگان سهام عدالت آنالیز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات طرح مشخص تکلیف جاماندگان سهام عدالت آنالیز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید