جزئیات فصل نو کال آو دیوتی موبایل تعیین شد؛ تریلر آن را دیدن کنید

به گزارش تا بینهایت، کمپانی اکتیویژن به تازگی از جزئیات فصل نو و چهارم بازی کال آو دیوتی موبایل با عنوان Wild Dogs پرده برداشته است.

جزئیات فصل نو کال آو دیوتی موبایل تعیین شد؛ تریلر آن را دیدن کنید

بدون شک مهم ترین ویژگی اضافه شده به این فصل، حالت Sandstrom است که تجربه بخش بتل رویال را بسیار متفاوت می نماید. در این حالت یک طوفان شن به طور تصادفی در نقشه ظاهر می گردد. بازیکنانی که وارد طوفان شن می شوند، برای جلوگیری از طوفان ها و گردبادها جهت رسیدن به آیتم های سطح بالا و ویژه موجود در این رویداد های آب و هوایی، به چالش کشیده خواهند شد.

این فصل که از 28 آوریل 2022 (8 اردیبهشت 1401) در دسترس قرار می گیرد، دو نقشه محبوب سری را هم به همراه خود در اختیار بازیکنان قرار خواهد داد. این دو نقشه شامل Satellite از نسخه کلد وار و Khandor Hideout از مدرن وارفر 2019 می شوند. علاوه بر این، اپراتورهای تازه، سلاح ها، بلورپرینت، چارم ها و بتل پس تازهی برای بازی در دسترس قرار خواهد گرفت که آیتم های مختلفی با خود به همراه خواهد داشت.

بعلاوه چند حالت تازه هم وجود دارند؛ Ground War، یک حالت چند نفره 12v12 به همراه وسایل نقلیه است که برای کسانی که نسخه تازه سری مدرن وارفر را بازی نموده اند هم آشنا خواهد بود. یک حالت تورنومنت تازه هم وجود خواهد داشت که با انجام چالش های آن به آیتم های مختلف دسترسی پیدا خواهید کرد.

از طرفی در این فصل شاهد رویدادی با مضمون چشم طوفان خواهیم بود. در این رویداد یک طوفان غیرعادی شن در مرکز نقشه بازی ظاهر شده و بر استخراج نفت روی نقشه تأثیر خواهد گذاشت. نیروهای دشمن از آن استفاده نموده و از منطقه ها کلیدی نفت استخراج خواهند کرد. شما و سایر بازیکنان روی نقشه باید در این منطقه ها با دیگر بازیکنان درگیر شوید و آن ها را از نیروهای دشمن پس بگیرید.

لازم به ذکر است که به تازگی استودیوی اینفینیتی وارد (Infinity Ward)، سازنده نسخه های متعدد این سری، به طور مرموزی بنر و تصویر پروفایل خود در توییتر را بدون هیچ بیانیه ای به رنگ سیاه در آورده است. حال به لطف انجام تغییراتی در تصویر و مشاهده جزئیات بیشتر از آن، به نظر می رسد که یکی از شخصیت های محبوب سری یعنی گوست، قرار است به این مجموعه بازگردد. از آنجایی که کمپانی اکتیویژن توسعه نسخه تازه کال آو دیوتی را به این استودیو سپرده، ممکن است شاهد بازگشت این شخصیت در قالب نسخه تازهی از مدرن وارفر باشیم.

فصل چهار کال آو دیوتی موبایل از تاریخ 8 اردیبهشت روی پلتفرم های اندروید و iOS در دسترس قرار خواهد گرفت. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را دیدن کنید.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 تیر 1401 بروزرسانی: 7 تیر 1401 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 2066

به "جزئیات فصل نو کال آو دیوتی موبایل تعیین شد؛ تریلر آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات فصل نو کال آو دیوتی موبایل تعیین شد؛ تریلر آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید