جلوگیری باشگاه تراکتور از فسخ قرارداد 3 بازیکن

به گزارش تا بینهایت، باشگاه تراکتور با پرداخت بخشی از مطالبات اقتصادی 3 بازیکن خود از فسخ قراردادشان جلوگیری کرد.

جلوگیری باشگاه تراکتور از فسخ قرارداد 3 بازیکن

خبرنگاران -با پیگیری های مدیریت باشگاه تراکتور، به منظور جلوگیری از فسخ یک طرفه، درصد مقرری از قرارداد بازیکنان بومی تیم یعنی پیمان بابایی، سامان نریمان دنیا و اکبر ایمانی که درخواست جدایی داده بودند، پرداخت و کار های دیگر نظیر جذب بازیکنان تازه و باز کردن پنجره نیز در حال اجرا است.

باشگاه تراکتور در خصوص پرداخت بخشی از قرارداد 3 بازیکن این تیم برای جلوگیری از فسخ قراردادشان بیانیه ای به توضیح زیر صادر کرد:

با توجه به فرا رسیدن نیم فصل مسابقات لیگ برتر و با عنایت به درخواست کتبی سه تن از بازیکنان بومی، آقایان پیمان بابایی، سامان نریمان دنیا و اکبر ایمانی برای فسخ قرارداد به علت عدم دریافت درصد مقرر قرارداد تا نیم فصل، علیرغم درک شرایط فعلی باشگاه، پیرو پیگیری مدیریت، مبلغ درصد مقرر به حساب این بازیکنان واریز شد، تا امکان فسخ یکطرفه قرارداد از طرف این بازیکنان سلب گردد.

بر همین اساس، درصد مقرر قرارداد تمامی بازیکنان طی روز های آینده پرداخت خواهد شد تا بازیکنان با روحیه مضاعف نیم فصل دوم را شروع نمایند. بعلاوه با مدیریت مستقیم شخص عابدین خرم، استاندار آذربایجان شرقی پیگیری های عملی جهت انتقال مس سونگون به مس آذربایجان و واگذاری سهام باشگاه به این شرکت و بعلاوه باز شدن پنجره جابجایی ادامه داشته تا در اسرع وقت نسبت به تقویت تیم و جذب بازیکنان مدنظر سرمربی اقدام گردد.

بیشتر بخوانید

  • سرمربی تراکتور: قدم اول برای نیم فصل دوم باز شدن پنجره جابجایی است
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 اسفند 1400 بروزرسانی: 12 اسفند 1400 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1966

به "جلوگیری باشگاه تراکتور از فسخ قرارداد 3 بازیکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلوگیری باشگاه تراکتور از فسخ قرارداد 3 بازیکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید