حسن زاده: خوشحالی سپاهانی ها یعنی پیروزی شاگردان استراماچونی، بهترین عملکرد استقلال را دیدیم

به گزارش تا بینهایت، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد عملکرد این تیم مقابل سپاهان بهترین نمایش شاگردان استراماچونی تا به اینجای فصل بوده است.

حسن زاده: خوشحالی سپاهانی ها یعنی پیروزی شاگردان استراماچونی، بهترین عملکرد استقلال را دیدیم

رضا حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره تساوی 2 - 2 تیم های فوتبال استقلال و سپاهان گفت: دو تیم قدرتمند ایران با هم بازی داشتند. درست است سپاهان میزبان بود، ولی هر دو تیم برای پیروزی کوشش کردند و این مسابقه، بهترین بازی بود که از استقلال در لیگ دیدیم. وقتی توپ به سپاهانی ها می رسید، بازیکنان استقلال اجازه فکر کردن به دفاع حریف را نمی دادند و معین بود استراماچونی حریف را خوب بررسی نموده بود.

وی اضافه کرد: با حضور کی روش استنلی معین بود سپاهان از جناحین ارسال خواهد نمود. ضمن اینکه خطای این بازیکن هم هند بود و داور می توانست یک پنالتی برای استقلال بگیرد. اگر این اتفاق می افتاد شاید شرایط بازی تغییر می کرد. تیم استراماچونی سعی می کرد توپ را سریع به یک سوم دفاعی حریف برساند و با استفاده از شکاف های دفاعی حریف خلق موقعیت کند. در حال حاضر استقلال به لحاظ نفرات هجومی زبانزد است.

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص از دست رفتن سه امتیاز خانگی آبی پوشان در دقایق پایانی توضیح داد: مساوی در خانه حریف، برای تیم میهمان برد است اما وقتی استقلال گل دوم را دریافت کرد، سپاهانی ها خشنود بودند و این خودش یک برد است. قلعه نویی همواره تیم خوبی داشته و الان هم در بالای جدول است. او سبک بازی خودش را دارد و مربی باهوشی است. در این بازی هم به دنبال استفاده از موج دوم بود و در نهایت هم این رخ داد. بازیکنان استقلال باید بدانند وقتی توپ پشت محوطه می آید نباید بایستند و نگاه نمایند و باید به سرعت بازیکن حریف را تحت فشار قرار دهند.

حسن زاده یادآور شد: تیم استراماچونی نشان می دهد روز به روز بهتر می گردد و همین که به لحاظ روحی و روانی قوی تر می گردد و استرسی ندارد، باعث شده با اعتماد به نفس زیادی وارد زمین شوند. استقلال تاکتیک معینی دارد و می تواند در ادامه راه هم پیروز گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 600

به "حسن زاده: خوشحالی سپاهانی ها یعنی پیروزی شاگردان استراماچونی، بهترین عملکرد استقلال را دیدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسن زاده: خوشحالی سپاهانی ها یعنی پیروزی شاگردان استراماچونی، بهترین عملکرد استقلال را دیدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید