حضور فعال بخش خصوصی آذربایجان غربی در نمایشگاه تهران

به گزارش تا بینهایت، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع­ دستی آذربایجان­ غربی از مشارکت بخش خصوصی این استان در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و سومین نمایشگاه ملی صنایع دستی تهران اطلاع داد.

حضور فعال بخش خصوصی آذربایجان غربی در نمایشگاه تهران

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی، جلیل جباری با اعلام خبر فوق گفت: در دو ماه اخیر رایزنی های متعددی با فعالان بخش خصوصی و بعضی نهادهای دولتی داشتیم تا در این نمایشگاه حضور مؤثر داشته باشند که خوشبختانه با استقبال خوبی روبرو شد.

او ادامه داد: در نمایشگاه سال جاری چهار آژانش خدمات مسافرتی و گردشگری و جامعه هتل داران استان حضور دارند و به معرفی توانمندی ها و ظرفیت های گردشگری آذربایجان غربی مخصوصاً در حوزه سلامت می پردازند؛ همچنین، انجمن حرفه ای اقامتگاه های بوم گردی که به تازگی تأسیس شده است از دیگر شرکت نمایندگان خواهد بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اضافه نمود: در حوزه سرمایه گذاری گردشگری نیز مجریان چهار پروژه تأسیسات گردشگری آذربایجان غربی که هم اکنون در دست احداث است مشارکت خواهند داشت؛ حضور این سرمایه گذران می تواند ضمن معرفی ظرفیت های موجود، برای افرادی که تمایل به ورود به این حوزه دارند امیدوارنماینده باشد.

او با اشاره به بخش صنایع دستی اظهار کرد: در این حوزه شش هنرمند توانمند استان در رشته های سراجی سنتی، منبت و ریزه کاری، حکاکی چرم، معرق چوب و رودوزی سنتی، تولیدات اصیل و با کیفیت خود را ارائه می نمایند همچنین، عرضه سوغات معروف ارومیه از قبیل نُقل و حلوا از دیگر بخش های غرفه آذربایجان غربی خواهد بود.

جباری همچنین بیان نمود: تعدادی از شهرداری ها و ادارات دولتی استان و یک شرکت بیمه نیز برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی نموده اند.

او افزود: تهیه اطلس گردشگری برای سایر شهرستان های آذربایجان غربی نیز در دستور کار واقع شده است که در مرحله کنونی، شهرستان سلماس در دست اقدام است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 777

به "حضور فعال بخش خصوصی آذربایجان غربی در نمایشگاه تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور فعال بخش خصوصی آذربایجان غربی در نمایشگاه تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید