خبرنگاران اصناف کم ریسک آذربایجان غربی در سامانه سلامت وزارت بهداشت ثبت نام نمایند

به گزارش تا بینهایت، ارومیه- خبرنگاران- معاون هماهنگی امور مالی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به شروع فعالیت اصناف کم ریسک در طرح فاصله گذاری هوشمند گفت: فعالیت این صنوف مشروط به ثبت نام در سامانه سلامت وزارت بهداشت و اخذ کد کاربری است.

خبرنگاران اصناف کم ریسک آذربایجان غربی در سامانه سلامت وزارت بهداشت ثبت نام نمایند

بهنام شهدی روز یکشنبه در جلسه کمیته مالی ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا با تاکید بر تامین کالاهای استراتژیک برای دوران پسا کرونا اضافه نمود: باید برنامه ریزی لازم برای تامین کالاهای استراتژیک برای دوران پسا کرونا در استان انجام گردد.

وی به راه اندازی پویش همدلی در استان اشاره نمود و گفت: در این پویش 100 هزار بسته معیشتی 2 میلیون ریالی برای 3 ماه متوالی بین افراد نیازمند و آسیب دیده از کرونا که تحت حمایت هیچ نهادی نیستن تهیه و توزیع می گردد.

وی به تهیه و توزیع اقلام سلامت محور نیز اشاره نمود و گفت: فرایند تهیه و توزیع این اقلام در استان روز به روز مطلوب تر می گردد.

به گزارش خبرنگاران رویکرد اصلی دولت پس از مهار اپیدمی کرونا به وضوح حفظ جان مردم به طور همزمان در مقابل کرونا و آثار سوء مالی ناشی از آن است و در حقیقت دولت سیاست سلامت محور را دنبال می نماید.

این سیاست سلامت محور علاوه بر نظام پویای بهداشت و سلامت به پایه های قوی مالی برای حفظ زندگی چند دهک پایین جامعه نیازمند است و این ایجاد تعادل میان سلامت و اقتصاد است.

از سوی دیگر نیز ایجاد تعادل میان سلامت و اقتصاد و اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند فیزیکی بر اساس همین سیاست سلامت محور در اردیبهشت ماه هم به جهش در فراوری سرمایه اجتماعی و میزان مشارکت پذیری مردم وابسته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 916

به "خبرنگاران اصناف کم ریسک آذربایجان غربی در سامانه سلامت وزارت بهداشت ثبت نام نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اصناف کم ریسک آذربایجان غربی در سامانه سلامت وزارت بهداشت ثبت نام نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید