خبرنگاران نمایندگان رسیدگی به سوانح هوایی آمریکا،کاناداو فرانسه به ایران سفر می نمایند

به گزارش تا بینهایت، تهران - خبرنگاران - بر اساس اخبار دریافتی خبرنگاران، نمایندگان سه کشور آمریکا، کانادا و فرانسه پس از ورود به تهران در نشست های سازمان هواپیمایی کشوری و کمیسیون سوانح هوایی ایران شرکت خواهند کرد.

خبرنگاران نمایندگان رسیدگی به سوانح هوایی آمریکا،کاناداو فرانسه به ایران سفر می نمایند

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

نمایندگان رسیدگی به سوانح هوایی کشورهای آمریکا،کاناداو فرانسه در ارتباط با سقوط هواپیمای بوئینگ 737 شرکت هواپیمایی اوکراین به منظور شرکت در جلسات آنالیز سقوط این هواپیما که در سازمان هواپیمایی کشورمان تشکیل خواهد شد، به تهران سفر خواهند کرد.

یک فروند هواپیمای بوئینگ 737 - 800 متعلق به شرکت هواپیمایی اوکراین اینترنشنال با شماره پرواز 752 با 167 مسافر و 9 خدمه پرواز که در ساعت 6 و 12 دقیقه امروز (چهارشنبه 18 دی ماه) از فرودگاه امام خمینی (ره) به مقصد کی یف پرواز نموده بود، به علت نقص فنی و پس از قطع ارتباط با بخش کنترل ترافیک در ساعت 6 و 18 دقیقه در حوالی صبا شهر از توابع استان تهران سقوط کرد و همه سرنشیان آن جان باختند.

بعضی منابع خبری که اهداف سیاسی خاصی را دنبال می نمایند در دو روز گذشته سعی کردند دلیل سقوط این هواپیما برخورد یک شی پرنده در آسمان اعلام نمایند، اما رئیس سازمان هواپیمایی کشوری تاکید نمود: موشکی به هواپیمای مسافربری اوکراینی اصابت ننموده و هرگونه اظهارنظر در مورد اصابت موشک اقدامی غیرکارشناسی بوده دلیل سقوط بعداز بازگشایی جعبه سیاه معین می گردد.

علی عابدزاده در سرانجام جلسه ویژه آنالیز علل سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در دو روز گذشته اخباری توسط سیاستمداران آمریکایی و کانادایی به استحضار دنیا رسیده که غیر تخصصی است.

وی توضیح داد: با اطمینان می گوییم که به این هواپیما موشکی اصابت ننموده است، هواپیما بیش از 1.5 دقیقه در آتش در حال پرواز بوده و محل سقوط هواپیما نشان می دهد که خلبان تصمیم به بازگشت داشته است.

عابدزاده در مورد علت عدم تماس خلبان برای تغییر راستا با برج مراقبت گفت: خلبان باید هواپیما را نجات می داده و فرصت تماس نداشته است و بعد از اوج دریافت (TAKE OFF) با برج مراقبت مهرآباد تماس گرفته و اجازه صعود به ارتفاع 26 هزار پا را درخواست کرد.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری توضیح داد: این که گفته می گردد موشک به هواپیما برخورد نموده است، نمی تواند از نظر علمی درست باشد این که شئی به هواپیمایی برخورد کند و هواپیما نیز در مدت بین 60 تا 70 ثانیه در هوا پرواز کند، قابل قبول نیست.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 824

به "خبرنگاران نمایندگان رسیدگی به سوانح هوایی آمریکا،کاناداو فرانسه به ایران سفر می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نمایندگان رسیدگی به سوانح هوایی آمریکا،کاناداو فرانسه به ایران سفر می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید